Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag heb ik een gamepad voor PC gekocht, als traktatie voor mijn A-Attest :D.

Ik heb al wat zitten testen bij San Andreas maar ik kan niet alle knoppen instellen :{.

Bij het D-pad kan ik niet één knop instellen. Normaalgezien ging ik ← en → op het D-pad instellen als "vorige radiozender / vorig wapen" en "volgende radiozender / volgend wapen" en ↓ als "Horn", maar als ik iets induw op het D-pad gebeurt er helemaal niets, met als gevolg dat ik heel wat knoppen tekort kom. Iemand die een oplossing weet?

Geplaatst: (bewerkt)

:cya:,

Als je meerdere USB-Poorten hebt kan je het daar eens op proberen aansluiten, want bij mij is de ene, vreemd genoeg sneller dan de andere en werken sommige dingen niet op het ene. Probeer dit even. Ook kan je even naar 'Configuratiescherm' gaan en op de toepassing 'Spelbesturingen drukken. Hiermee kan je controlleren of jouw toetsen goed werken.

Check ook even of in Gta San Andreas zelf de instelling op "Joystick" staat, anders kan je hiermee problemen krijgen en kan het apparaat niet naar behoren werken. Verder kan je ook even een ander spel opstarten, en het daar proberen. Want sommige knoppen kan je namelijk niet bij bepaalde spellen instellen.

Hopelijk werkt het hiermee! :Y

Velaro. :cya:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Alle toetsen werken hoor, dat is het probleem niet. Ik weet alleen niet hoe het komt dat ik niets kan instellen op het D-Pad. De functie van het D-Pad is nu hetzelfde als de linkerjoystick. Dus is het ene eigenlijk nutteloos. In SA staat het op "Joystick". Ik wou gewoon dezelfde knoppen instellen alsof je op een PS2 speelt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan niet, ik heb ook een joystick en ik kan ook niet alles isntellen ;)

Wel een handige feature van een USB Controller: Er is auto aim :puh:

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...