Donwell Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Met welk programma kan ik het beste iets maken om hem vervolgens ingame te zetten?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Het beste? Naar mijn mening zeker 3ds Max of anders Gmax. Hiermee krijg je het minste aantal bugs en kan je de beste modellen maken. Rockstar zelf gebruikt dit programma ook om zijn/haar modellen te maken. KAM's scripts waarmee je kan importeren/exporteren/mappen werken ook alleen voor 3ds Max / Gmax. Het enigste nadeel is dat het een ingewikkeld programma is, aangezien het zo uitgebreid is. Als je echt een noob bent in het omgaan met dat soort programma's, kan je beter Sketchup gebruiken. Dit programma is eigenlijk bedoelt als architectuur software, maar kan ook gebruikt worden voor GTA modding. Met dit programma heb je echter wel een grote kans op bugs ingame. Verder vind je hier een topic met andere meningen over verschillende 3d programma's. Mvg, Wazuup Reageren
Donwell Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ok, dan zal ik een keertje wat simpels maken en proberen ingame te zetten! Reageren
[Baz] Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) 3ds Max natuurlijk KAM Scripts werkt er ook het best op, en open niet gelijk een topic om dit soort onnuttige vragen Bewerkt: 29 juni 2006 door Baztiaan.gta Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 inderdaat 3d max is voor ingame het beste ja Baztiaan.gta: zo on-nuttig is deze vaag niet hoor. als hij er maar wijnig van af weer dan is dat soms wel lastig om er achter te komen wat nu het beste is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.