Ferre Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Mooi geheel op twee dingen na. Die animatie is niet mooi omdat die spinner niet echt rond is waardoor hij niet mooi draait. En je ziet nog een randje van de originele ketting/bling bling. En die tekst'GL' rechtbovenin zal ik veranderen, het past niet echt bij de rest, misschien is het mooi als je het ook zo'n effect geeft netzoals je grote tekst. Achtergrond is nog het mooist. 6,5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ja, ik moet de spinner nog wat bewerken, dus dat ga ik nu even doen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 V2: Ik heb de spinner wat aangepast.. Reageren
Ferre Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hij ziet er nu beter uit . Alleen die spinner lijkt nog wat wazig, hij is niet echt scherp. Misschien kun je het veranderen via Filter>Sharpen>Sharpen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Nee, hij is scherp, maar door het draaien wordt ie wazig... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.