rob 07 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 hallo willen jullie me alstjeblieft helpen met dit level. ik kan die vliegtuigen neerschieten en de boten laat ik ook ontploffen, maar die Hydra in die hanger(vliegtuig plek) neer te zetten lukt echt niet. ik hoef alleen dat te doen en dan ben ik klaar maar ik kan niet rijden met een vliegtuig. alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 hallowillen jullie me alstjeblieft helpen met dit level. ik kan die vliegtuigen neerschieten en de boten laat ik ook ontploffen, maar die Hydra in die hanger(vliegtuig plek) neer te zetten lukt echt niet. ik hoef alleen dat te doen en dan ben ik klaar maar ik kan niet rijden met een vliegtuig. alvast bedankt Eigenlijk het makkelijkste lukt je niet? Dat geeft niet, ik heb nog wel een leuke tip. Zet je Hydra gewoon voor de hangar. Stap uit en loop tegen de linker vleugel aan, ga dan naar de rechtervleugel en loop daar tegen aan. Er tegenaan lopend zal je Hydra ook vooruit komen, 'loop' in de marker en voilá! Reageren
Bling Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Kijk hier eens Nadat je dit gelezen hebt moet het wel lukken, zo niet, dan kun je je savegame altijd nog in het savegame aanvraag forum plaatsen Veel succes Edit: Ow sorry, ik had niet goed gelezen. Ik dacht dat de hele missie je niet lukte, maar hopelijk heb je nog wat aan de uitleg van Matthijs Bewerkt: 28 juni 2006 door Bling Reageren
rob 07 Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 oke best simpel eigenlijk bedankt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Vlieg naar de hanger en zet de hydra in Harrier mode en land voor de hanger. Zet nu de hydra op "vliegmode" en rij hem er rustig in. (ik ken de knoppen niet dus ... ) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Je kunt hem in de Harrier mode doen door de 2 een paar seconden ingedrukt te houden. (dit is neem ik aan omhoog en omlaag?) De vliegstand (vooruit/achteruit) kan je doen door de 8 een paar seconde ingedrukt te houden. Hierna kan je hiermee met q en e naar links of rechts draaien. Reageren
Velaro Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) , Het makkelijkste is gewoon om hem in de 'normale' mode te zetten, zodat hij normaal vooruit en achteruit kan. Land eerst met de Harrier-functie, en zet hem dan in de gewone. Dan moet je heel erg langzaam rijden naar de hangaar, bochten maken doe je met de knoppen Q (links) en E (rechts). Dan zal het je zeker lukken, want dit is de makkelijkste methode. Sorry omdat ik dit zolaat poste, maar het is gewoon de handigste truk. Suces! Velaro. Bewerkt: 28 juni 2006 door Velaro Reageren
rob 07 Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 heeej allemaal reuze bedankt ik heb hem eindelijk gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.