BaaszB Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Bij Mike Toreno,Supply Lines en New Model Army die 3 missies lukken me totaal niet:(: In de bijlage kun je mijn savegame downloaden en voor mij die missies halen. Als je ze heb gehaald, ben ik je daarvoor eeuwig dankbaar:) Bijlage zit er bij, dat is mijn savegame En als hij er niet is of het lukt niet dan moet je even een mailtje sturen, dan stuur ik een mailtje terug met mij savegame erbij GTASAsf1.b
ASPHALT Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Dit hoor je eigenlijk hier te vragen maar helaas kan ik je niet helpen want ik heb SA op de PS2 ASPHALT
-Matthijs- Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Mike Toreno - Mission Passed! Beloning: $7000 - + Respect: 25 Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000,- New Model Army - Mission Passed! Beloning: $7000 - Zero’s RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen. Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 3 juli 2006 door -Matthijs-
BaaszB Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 owh sorry :$ Ja ben net nieuw ik zal het even daar neerzetten Bedankt:)
Recommended Posts