Killa-Billa Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Omg hier ben ik weer :$ Ik had dus een model gemaakt en ik wil het texturen. Dus ik druk op "M" ik druk op maps en zo en laad mijn bmp in. dan selecteer ik het gene dat ik wil texturen en ik druk op assing to selection, maar er gebeurd niets Mijn object wordt niet getextuurd of zo Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Volg deze tut, van Bradley. klik Daarin word uitgelegt: * Boolean * Snap * Cut * Chamfer * Extrude * Flip * UVW * Material Editor (texturen) * Attachen * Deattachen * Text maken Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Het zou prettig zijn als je er ook bij zegt welk programma je gebruikt Ik neem aan dat je 3ds Max bedoelt, in dit geval moet je eens kijken of hij op de render ook niet getextuurd is. Is je model hier wel getextuurd, dan ben je gewoon vergeten op het blauw witte kubusje te klikken in de material editor. Mvg, Wazuup Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Dat probleem met texturen heb ik ondertussen al opgelost Maar wat bedoelt iedereen met render alsik vragen mag? Reageren
Goliat Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Dat is simpelweg het plaatje van je model, dus neem een screen in 3dsmax en je hebt een render. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.