Daan007 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik weet niet zeker of dit mag, maar weet iemand een GBA Emulator waarmee je kan linken en weet je ook hoe
ikt Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Dit is volgens mij illegaal. Alle ROMS zijn ook illegaal dussss.....
Silverwing Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Een emulator is legaal, een rom niet. Als je het mij vraagt kan je niet linken met een GBA Emulator (VisualBoyAdvance?). Ik heb tenminste nog nooit een functie gezien waarmee je online zou kunnen gaan. Google?
Daan007 Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Heb ik al gebrobeerd. Maar ik bedoel met linken bedoel ik netzo als op een GBA met zon kabeltje, zodat je laat maar zeggen pokemon kan ruilen
Maarten!! Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 je kan wel met twee emulators opstarten en daarmee linken zo kun je op de computer ook pokemon ruilen dan moet de vriend gewoon de save game geven via e-mail dat vba heb ik de download link niet maar kijk hier maar
ikt Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Bedoel je zo! Weet ik veel Ik probeer er ok achter te komen. Misschien is er ergens een USB kabel te koop met aan het eind een GAMEBOY kabel.
Kraay Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 je kan wel met twee emulators opstarten en daarmee linken zo kun je op de computer ook pokemon ruilen dan moet de vriend gewoon de save game geven via e-mail dat vba heb ik de download link niet maar kijk <de warez link> maar En DAT is wel illegaal . Daar staat namelijk GBA roms op...
Gunslinger Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Emulators zijn inderdaad legaal, en roms niet. Het lijkt me nogal duidelijk dat je wilt weten hoe je moet linken, omdat je dat wilt doen in een spel. Zo'n GBA-spel op de PC is in vorm van een rom, wat niet legaal is. Daarom kunnen we je hier niet helpen. Niet mee eens? => Stuur mij een PM
Recommended Posts