Jump to content

GBA Emulator, Linken

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet zeker of dit mag, maar weet iemand een GBA Emulator waarmee je kan linken en weet je ook hoe

Geplaatst:

Een emulator is legaal, een rom niet. Als je het mij vraagt kan je niet linken met een GBA Emulator (VisualBoyAdvance?). Ik heb tenminste nog nooit een functie gezien waarmee je online zou kunnen gaan. Google?

Geplaatst:

Heb ik al gebrobeerd. Maar ik bedoel met linken bedoel ik netzo als op een GBA met zon kabeltje, zodat je laat maar zeggen pokemon kan ruilen

Geplaatst:

je kan wel met twee emulators opstarten en daarmee linken zo kun je op de computer ook pokemon ruilen dan moet de vriend gewoon de save game geven via e-mail dat vba heb ik de download link niet maar kijk hier maar

Geplaatst:

Bedoel je zo! Weet ik veel :puh: Ik probeer er ok achter te komen. Misschien is er ergens een USB kabel te koop met aan het eind een GAMEBOY kabel. :puh:

Geplaatst:
je kan wel met twee emulators opstarten en daarmee linken zo kun je op de computer ook pokemon ruilen dan moet de vriend gewoon de save game geven via e-mail dat vba heb ik de download link niet maar kijk <de warez link> maar

En DAT is wel illegaal :t . Daar staat namelijk GBA roms op... :{

Geplaatst:

Emulators zijn inderdaad legaal, en roms niet. Het lijkt me nogal duidelijk dat je wilt weten hoe je moet linken, omdat je dat wilt doen in een spel. Zo'n GBA-spel op de PC is in vorm van een rom, wat niet legaal is. Daarom kunnen we je hier niet helpen.

:slotje:

Niet mee eens? => Stuur mij een PM

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...