Chi Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 KIJK NIET HIERONDER ALS JE NIKS WILT WETEN VAN HET VERHAAL VAN SAN ANDREAS!!! ---------------- De verhalen over free-roaming zijn niet waar. Je kunt niet zomaar alles gaan verkennen vanaf het begin. Wanneer je een gebied betreed waar je niet in mag, krijg je in die gebieden een wanted level van 4 sterren waar je niet vanaf komt. Dat betekent dat je altijd in die gebieden polite achter je aan hebt todat je er wel mag komen. Het meeste gebruikelijke verhaal is het "Voorwaardelijk Vrij" verhaal. Er is beweerd dat iemand van Rockstar gezegd heeft dat je aan het begin van het spel "Voorwaardelijk Vrij" bent; je moet dus in een bepaald gebied blijven (Los Santos) en wanneer je daarbuiten komt, wordt je genadeloos gestraft door de politie. Naarmate de tijd verstrijkt (en je missies doet en volbrengt) zullen je straffen langzaam aan minder worden en uiteindelijk ben je een "Vrij" man. Gespeculeerd wordt of je aan het begin van het spel een enkelbandje draagt. Mensen zeggen in sommige filmpjes een enkelband te hebben gezien. Deze zou mogelijk dienen voor het "Voorwaardelijk Vrij Systeem". (On Probation System) Reageren
Trax Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Het bovenste stukje stond ook op gtagames Klinkt wel cool, het voorwaardelijke vrij systeem. Reageren
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 dat hadden ze niet moeten doen, is dat ook zo als je in san fierro bent? phoe van 4 sterren niet meer van af komen dat is schit kan je weer over nieuw beginnen :angry: . Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Klinkt wel gaaf allemaal, dus in het begin heb je dus een soort huisarrest. dat is eens iets anders dan een brug kapot of andere blokade's ik vind het mooi verzonnen hoor. maar ongetwijfeld zullen daarvoor ook wel mods voor komen. Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 kan je dan niet ff een cheat gebruiken om de flikken weg te doen, want al die missies weer doen ik haat dat zeker die eerste Reageren
Chi Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Je begrijpt me verkeerd. Zodra je een nieuw gedeelte in kan, vervalt daar je wanted level. Reageren
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Je begrijpt me verkeerd. Zodra je een nieuw gedeelte in kan, vervalt daar je wanted level. aha gelukkig wel , eigelijk el een beetje dom jah r* zal echt niet 4 sterren laten staan :lol: . Reageren
victor88 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 klinkt goed maar jammer genoeg is er nog niet zoveel bekend over het verhaal hoe dat verloopt enzo Reageren
Melchior Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Het klinkt in ieder geval goed. Van die ''kapotte brug'' en ''orkaan-gevaar'' smoesjes kreeg ik inmiddels wel genoeg. <_< Reageren
Q Dude Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 hahaha ja idd melchior en ik heb ook wel zin in spectaculaire politie achter volgingen dus ik ga me niet houden aan mijn "huisarrest" :ph34r: Reageren
victor88 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 lijkt me best vet om gewoon naar een andere stad te gaan met allemaal politie maar ik vraag me af hoe het dan met vliegen zit Reageren
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 hahaha ja idd melchior en ik heb ook wel zin in spectaculaire politie achter volgingen dus ik ga me niet houden aan mijn "huisarrest" :ph34r: hoe wil je dat doen q dude als de politie niet meer weg gaat, of is het nou zo als je dood bent of dat je dan de politie niet meer achter je hebt?. als dat zo is doe ik dat ook zo :lol: Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 hij bedoelt dat hij graag het swat en al achter zich heeft :ph34r: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 hebben we er geen sreentje van? althans ik heb er nog geen 1 gezien hoor met een enkelband maar het waren ook speculaties he! Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Cool, zoals Robin2130 zei: Een soort huisarrest ik hoop dat je dit keer ook niet zo gemakkelijk van de politie afkomt zoals een beetje rondrijden en je ster is al weg <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.