medion Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Ik probeer mijn checklist voltooid te krijgen. Maar ik weet eigenlijk niet wat Fishes Fed is. En heb je dat ook nodig voor de checklist? ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Fishes fed betekent in het engels: Vissen gevoerd.. Je hebt dat niet nodig voor de 100% checklist, omdat die stat aangeeft hoe vaak je verdronken bent.. Je moet het zien als een soort van woord-geintje van Rockstar.. Het betekent dus hoevaak je in totaal verdronken bent, en je hebt het niet nodig om de 100% te halen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 oke, heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 het woord-geintje word gebruikt, omdat e bij de maffia altijd zeggen "he sleeps with the fishes" als ze iemand hebben verdronken of vermoord en in het water gegooid. Hier zijn ook nog een paar mensen "who are sleeping with the fishes" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.