Ice Banana Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Ik heb hulp nodig van iemand die ik kan/moet vertrouwen: Op mijn forum moet ik een logo instaleren-Niet gebeurt Op mijn forum moet er reclame van gemaakt worden-deels gebeurt Op mijn forum moeten er meer leden komen:Gebeurt Ik zoek dus iemand die ik kan vertrouwen om logo's te instaleren,leden te zoeken en reclame te maken. [klik sig voor forum:Een simpel linkje mag toch?] >>> Door .Levi.: Dit komt erg in de buurt van reclame. Aan een aantal links die hier worden neergezet heb je meer dan genoeg. Topic locked.<<< Bewerkt: 1 juli 2006 door .Levi.
Le MrG Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Zo ver als ik heb gezien heb je de Forum indeling gewoon van dit forum gejat, zelfs de Gangs And Corporations zijn er..
Robin2130 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Zoals Le Mrg al zei, je forum lijkt sterk op de indeling van GTAforum. Ik zou dat maar gaan veranderen, want het kan negatief werken. Je moet je eigen fantasie gebruiken om hoe je een forum wilt gaan indelen. Pak de indeling niet van iemand anders af, want dat staat echt amateuristisch. Dus verander eerst de indeling maar eens
.Sharingan Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Het mag idd niet. Ik had met GL dacht ik een Forum. Die had de regels enz enz overgenomen. Ik een PM naar Patrick gestuurd. Als hij het niet weg zou halen zouden er concequenties voor GL zijn. En ik zou een andere skin pakken. Deze is voor de meeste mensen niet goed zichtbaar ! Maar ik kan je niet helpen. Ik heb geen PS of niks. Reclame kan je altijd zelf maken hier op Forum. Met een klein linkje onder je sig ! Succes Tales
Goofy Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Op mijn forum moeten er meer leden komen:Niet gebeurt waarom denkt iedereen dat mensen zomaar recalame voor je gaat maken. laatste tijd denken veel leden echt dat ze in een poep en een scheet een druk forum hebben. zonder er echt mooite voor te doen.
X-Qyeh Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Op mijn forum moeten er meer leden komen:Niet gebeurt Klik
Ice Banana Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Op mijn forum moeten er meer leden komen:Niet gebeurt Klik Dank je voor de link.Het forum begint stilaan vorm te krijgen.
Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Ja, dat was mijn tutorial. Graag gedaan Banaan. Maar hier nog wat tips voor je forum beter te maken: *klik* Bewerkt: 1 juli 2006 door Samurai
Recommended Posts