Sunray Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Mijn eerste sig op photoschop. rate en geef alstublief tips en goede raad Bewerkt: 28 juni 2006 door Sunray Reageren
Giorgo Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Voor je eerst valt hij reuze mee hoor ! Alleen weet ik niet juist wat je met die render hebt gedaan. Je had hem beter naar de rechtse kant kunnen schuiven dan zag je het rechte stuk niet. Ik vind je tekst zeker goed passen bij die achtergrond, klein nadeel dat het een standaardfont is. Je hebt er ook een Lensflare bijgegooid ? (Als ik het goed zie). Je wou tips .. volg veel Tutorials. Dit is een mooie sig voor je eerste hoor. Gewoon veel tutorials volgen en je gaat langzaamhand het verschil merken. Een 8 voor deze creatie. Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Klein nadeel dat het een standaardfont is? Ik gebruik zelf ook vaak standaardfonts, en die komen ook mooi uit... Zoals Giorgo al zei, verschuif de render helemaal naar rechts, zodat de render al wat beter past. Je moet vooral veel tutorials gaan volgen, die gaan je heel wat helpen. Reageren
Sunray Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Bedankt nu ga ik weer een nieuwe maken. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Je hebt allen maar clouds en een render gedaan! Probeer wat meer uit, volg wat tuts. Suc6 Reageren
Sunray Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Ik ben ook nog geen zulke pro als slimm enzo maar hier heb ik best lang aan gewerkt. hier is hij: Rate en geef tips. Bewerkt: 30 juni 2006 door Sunray Reageren
Sunray Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Rate en geef tips. en ook voor de vorige afbeelding. Want niemand reageert bij mij en dat vind ik jammer. Bewerkt: 30 juni 2006 door Sunray Reageren
Sunray Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Nog altijd geen reactie Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) er bestaat een edit knop(niet moderator achtig overkomend) Anime sig: Best wel goed gelukt met de ruimte erachter geeft je een dromerig gevoel.Zeker met die lens flare als ik hzt goed heb. 8/10 Chick met gun sig: Best wel goed maar de achtergrond is wat slordig erbij en past er niet goed bij.Probeer de render wat meer naar links te schijven 7/10 Bewerkt: 30 juni 2006 door ICE BANANA Reageren
Backsmash Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 probeer bij die anime je render meer naar voren te laten komen. dat doe je door hem minder donker te maken. die chick met gun: probeer daar de achtergrond uit kleuren van de render te doen. bijvoorbeeld een paar brushes met het blauw van het topje, de blauw van het zakje op haar broek enz. Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Erg mooi gedaan met PhotoshopSCHOP. Anyways.. Ze zijn wel mooi maar je moet iets doen aan je render. Die is zo licht.. dat is wel zonde. Een 7 voor die sigs. Reageren
Sunray Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) mijn eerste opgezette auto Ik ben er wat fier op. niet opgezet opgezet Rate en tips. Bewerkt: 2 juli 2006 door Sunray Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Alleen ramen verduistert , lichten gegeven , en hue sarution toegoevoegd. Probeer de bumper te patteren ( of hoe het noemt) , anders stickers toe te voegen , te smudgen , .... . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.