peetn03 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) hallo, ik zit nu aan ongeveer 58.29% in het spel, maar ik kan geen missies meer doen, ik kan enkel daten met Millie... is er een fout in mijn spel of is dit normaal, wie weet wat te doen of elke missie?? (niet op titel letten van dit bericht, die missie heb ik al gedaan, de laatste die ik deed was "up,up and away!" grtz, Bewerkt: 29 juni 2006 door peetn03 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Voordat je een nieuwe missie kan doen, moet je eerst 30% hebben waardoor je de keycard kunt krijgen. . Je kunt versneld de 30% halen door met je Gimp-Suit (die je verkregen hebt met de missie Key To Her Heart) aantrekken en dan krijg je een speciale date waardoor je meer procenten er bijkrijgt. Je kunt uiteraard ook gelijk Millie vermoorden, dan krijg je gelijk de Keycard. Alleen let wel op, als je een vriendin vermoord is dat voor altijd en kan je dus nooit meer daten met de desbetreffende vriendin! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
peetn03 Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ik zit aan 74% bij haar???? grtz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Heb je de key-card dan al wel opgepakt? Ga bij Millie's huis naar binnen en pak daar, ik geloof in de buurt van haar bed, de key-card op! Ik hoop dat het dit is... Groetjes, Dutchy3010 Reageren
peetn03 Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 heb ik al gedaan (ik heb het spel een maand niet meer gespeeld, ben nu terug begonnen en daarmee dat ik niet goed weet wat ik nu moet doen ) ik kan gewoon geen opdrachten meer doen en kben al eens bij haar binnen geweest... Reageren
PatrickW Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Zet je savefile eens online, dan kunnen we er even naar kijken... Reageren
peetn03 Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 hier is het, hopelijk vinden jullie iets.. GTASAsf8.zip Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Je zult eerst nog de missies moeten doen op Verdeant Madows. Dat zijn respectievelijk: N.O.E. - Stowaway - Black Project - Green Goo. Mocht je problemen hebben met één van deze missies, zet het maar in het savegame aanvraag forum en iemand zal dit zo snel mogelijk voor je doen! Veel succes nog met de rest van je missies. Groetjes, Dutchy3010 Reageren
peetn03 Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ok, zal ik doen!! bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.