peetn03 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 hallo, ik heb eigl geen echt probleem met het spel, ik kan het perfect spelen.. maar dit wel niet op hoogste graphics mijn pc moet dit normaal aankunnen (amd athlon, kloksnelheid 2.4 ghz, 768 mb ddr ram, 256 mb ati radeon 9600XT (wel AGP=> kan dit hieraan liggen, dat het spel niet goed werkt??) ik kan het spelen op 1024*768 maar op low graphs, ik zou het graag op full capacity draaien iemand die weet wat het probleem is? of waaraan dit ligt? bedankt! Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik heb niet zo heel veel verstand van al die kaarten, maar ik kan je, voor het geval je die nog niet had, in ieder geval de minimale systeemeissen geven. Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Hier moet je PC dus in ieder geval aan voldoen om GTA te kunnen spelen. Jouw computer zou dit dus eigenlijk wel aan moeten kunnen, maar misschien zou het inderdaad kunnen liggen aan die AGP, al lijkt me dat niet helemaal logisch. Als je nog maar weinig ruimte over hebt op je PC kan het daaraan liggen. Hoe minder ruimte er nog beschikbaar is op je harde schijf, hoe minder snel je PC gaat. Ook kun je je computer 'opschonen' met programmaatjes als CCleaner, Spybot Search and Destroy, Ad Aware, en nog veel meer programmaatjes die je computer van binnen 'opruimen'. Zoek maar eens op Google, dan vind je er genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.