Kraay Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Waarom reageer je dan ook als je het niet weet? [Offtopic]Om meer posts te krijgen [/Offtopic] Maar kun je zeggen welk programma je gebruikt?, meestal kun je dat wel ergens instellen als je een extra partitie aanmaakt . Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ja ik had via het opstarten in ms doos opgesart en zo via Fdisk gedaan! Maar nu krijg ik hem ook niet meer verwijderd! en meer erbij lukt niet! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Oke goed ik post nu even dubbel! maar ik ga zometeen me pc weer formatteren dus kan ik er ook een extra station bijnemen! maar kan het wel hoger dan 8,78 MB? Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Oke goed ik post nu even dubbel! maar ik ga zometeen me pc weer formatterendus kan ik er ook een extra station bijnemen! maar kan het wel hoger dan 8,78 MB? Tuurlijk, dan kun je gewoon zelf kiezen hoeveel MB\GB je erop wilt. Reageren
Kraay Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Oke goed ik post nu even dubbel! maar ik ga zometeen me pc weer formatterendus kan ik er ook een extra station bijnemen! maar kan het wel hoger dan 8,78 MB? Om ff Blaster aan te vullen. Lees dit maar eens door, daar staat het uitgebreid in. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Volgens mijn heb ik het nu wel echt: Ik heb het zo verdeeld: Lokaal Station C: 24,7 GB Lokaal Station D: 9,76 GB Lokaal Station E: 39,00 GB Bij elkaar opgeteld 76,3 GB Nu heb ik hier nog 2 vragen over: 1. Kan ik op al deze stations veel kwijt? 2. Waar kan ik het beste, me games opzetten? En waar me gedownloade internet programma,s of andre internet programma,s? Bewerkt: 30 juni 2006 door searagent Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Programma's op C (natuurlijk), gedownloade spullen op D (10 gig is wel oke) en spellen (want die nemen veel ruimte in) op E. Dus: nuttige dingen (op C), opslag downloads (D) en spellen (E). En als je ooit nog eens wat geld over hebt: een grotere harde schijf kopen want je zit wel een beetje aan het minimum (vind ik) Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Oke ik moet zeggen een stuk overzichtelijker zo! Maar snelheid valt nog wel mee, maar ik vindt het wel handig! En ik koop er geen Extra Gb meer bij, ik vindt het wel genoeg voor mijn! Maar nu zit ik weer met het probleem dat windows niet geactiveerd kan worden! Omdat ze denken dat er de code is overschreden, dus iedere keer probeer ik het weer via internet lukt het weer niet! wat kan ik hiermee doen? het moet binnen 30 dagen gebeuren! en dit is geen warez, als je me niet gelooft pm je me voor de serail die in mijn handleiding staat, van Windows xp! Bewerkt: 30 juni 2006 door searagent Reageren
Schno009 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 bel naar microsoft (staat beschreven) en zeg dat je geüpgrade hebt, werkt altijd. zorg ervoor dat als je zo'n doos aan de telefoon krijgt, dat je wat duidelijk praat, ze kon me ook niet verstaan Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ja dat klopt ik had ooit een keer gebeld! en toen kreeg ik ook zo,n vrouw aan de lijn! Zo ik verstond haar amper, ze sprak beligisch! en half Nederlands dus.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.