DaBeast Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Hier ga ik al mijn Photoshop werkjes tonen . ^Eerste keer abstract.^ ^Een van de eerste werkjes,maar ik vind deze redelijk mooi.^ Zo, dat was het . Updates komen. Ratez 'N Comments? Greetz Bewerkt: 28 juli 2006 door DaBeast Reageren
gybrus Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) die eerste is nice die 2de is een beetje creapy derde moet zijn hande eens wassen-- best mooi maar een beetje druk met die felle kleuren er in. 4de is ook wel leuk beetje eenvoudig. die bloemen zijn wel goed ik vind alleen dat de kleur van de bloemen er nu een beetje raar uit ziet. kijk die template is nou eens mooi. die laatste snap ik niet ik zie dat je een beetje vice city style er in wou brengen door middel van je naam in vc style te doen. verbeter me als ik het fout zie. ik vindt ze allemaal best mooi ik geef ze gezamlijk een hmmm -=-=-=- 8 -=-=-=- Bewerkt: 29 juni 2006 door gybrus Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Dank je voor je comments. Heb een nieuwe gemaakt . Ik vind hem wel mooi, maar niet veel aan verandert. . Edit:Winamp music player: ^Deze laat zien welk liedje dat ik nu aan het luisteren ben ^ Greetz Bewerkt: 29 juni 2006 door DaBeast Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 1. Deze vind ik wel mooi, het is mysterieus allemaal, dat bevalt me wel. Ik had wel liever een andere tekst gezien. 8/10 2. Whaha, geinige signature, je hebt er wel wat effecten in gestopt, en die tekst is ook wel goed en geinig. 7.5/10. 3. De render past goed op de achtergrond, alleen vind ik hier de tekst een beetje te donker, maar die past er wel goed bij. 7.4/10 4. Deze vind ik wat tegenvallen, de background bevalt me niet zo, en de tekst is ook niet zo mooi. 6/10. De rest komt later wel. Reageren
Thabit Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Die template is echt vet, rest trekt mij niet erg aan. Reageren
Eli R Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 ^Deze vind ik persoonlijk niet goed gelukt.^ Ik vind hem ook erg mislukt. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Hey DaBeast, Ze zien er mooi uit man Ik vind die Layout toch wel het mooiste Goed gedaan Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Nieuwe sig/wallpaper/avatar . Greetz Bewerkt: 23 juli 2006 door DaBeast Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Nieuwe sigs: Ik probeerde wat uit met de Smudge tool, ik ben er nog niet zo goed in. Edit: Nieuwe: Ja, i know, ze sucken een beetje... Greetz Bewerkt: 27 juli 2006 door DaBeast Reageren
Blastov Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ja, i know, ze sucken een beetje... What the fock ? Ik vind ze geweldig, vooral die 2de pwnd echt. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ziet er strak uit man, vooral de 2e van die laatste 3. Die abstracte is ook erg nice. Leuke kleur. Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Dus ze zijn mooi? I guess i'm getting better . Deze is een beetje afgekeken van een andere sig, eerst vond ik hem niet zo mooi. Maar nu vind ik hem toch een beetje meevallen . Rates 'N Comments? Greetz Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Beestje ik vind ze allemaal goed gelukt, lekker met kleur gespeeld Zo te zien komt die MS template wel goed... Overall Rate: 8/10 (Je word duidelijk beter) Bewerkt: 27 juli 2006 door Wazuup Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Ik heb geen zin om ze allemaal te gaan raten, dus reet ik die laatste maar. Ik vind het een heel mooi geheel en is fijn om naar te kijken. De tekst moet je wel veranderen. Bewerkt: 27 juli 2006 door General Lee Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Bedankt voor de rates. Hier een grunge sig, a try to make my grunge style better . Mijn grunge stijl is nog een beetje belabbert . Rates 'N comments? Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.