Jump to content

Wie is deze persoon?

Recommended Posts

Geplaatst:

Na al de missies van LV moet ik naar LS voor a home in the hills... Maar als ik daar aankom in LS zie ik op vele plaatsen gasten staan met gekruisde armen waarmee je een gesprek kan voeren (y en n). Ik kan er niets van verstaan, wat zeggen ze, wat doen ze, wat zijn ze voor nut?

Geplaatst:

Dat zijn de drugdealers van San Andreas en ze vragen aan je of je drugs van ze wil kopen. Wat ze precies zeggen weet ik niet, maar het beantwoorden van hun vragen met yes or no levert je geheid oorlog met ze op (en ze zijn gewapend). Ze hebben trouwens best veel geld bij zich, dus het beste wat je kunt doen als je geld nodig hebt is ze simpelweg overhoop te schieten en het geld te pakken. Als je verder bent in het spel en geld genoeg hebt zou ik ze gewoon met rust laten......

Geplaatst:

daar wil ik nog wat bij aanvullen... Als je een dealer kilt krijg je 0.005% respect erbij... niet veel maar het is toch een beetje, maar GTA-Sheep... het levert niet altijd oorlog op. alleen als je ze slaat of op ze richt... niet als je antwoord.

Geplaatst:

kom met je gang niet te dicht bij de dealers eh de gangmembers sgieten soms ook op ze en dan kan je hen weer gaan redden.

Geplaatst:

Als je ze afknalt dan helpt dat niet hoor.

Er komen er toch telkens weer nieuwe bij.

Anders was san andreas nu een onbewoond gebied bij mij.

Daarmee bedoel ik dat ik veel mensen vermoord heb.

Geplaatst: (bewerkt)
je moet ze gewoon afknallen al se ze tegenkomt, word volges mij je buurt veiliger van.

Het helpt inderdaad niet want ze kome trug :puh:

Je moest wel bij een missie (weet nietm eer welke) ze afkanalle omdat ze je gangs drugs gaven :Y

Edit:

Het was de missie Home Coming

Het is de bedoeling dat je Grove Street terugwint. Grove Street is tijdens je afwezigheid ook volgekropen met drugsdealers

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

je moet ze gewoon afknallen al se ze tegenkomt, word volges mij je buurt veiliger van.

Het helpt inderdaad niet want ze kome trug :puh:

Je moest wel bij een missie (weet nietm eer welke) ze afkanalle omdat ze je gangs drugs gaven :Y

Dat was in een missie.

Na die missie lopen ze gewoon rond met +/- $1000 op zak en een 9mm met 16 kogels.

Dus als je geld en een geweer nodig hebt, zoek in The Grove rond naar ze.

En Vermoord ze met een auto of met de vuist .. jou keuze !

Succes

Tales :cya:

Geplaatst:

:cya:,

Deze drugsdelaers zijn in het spel gekomen omdat Rockstar Games plannen had voor een 'drugsverkoop". Je zou in San Andreas dus drugs kunnen kopen en verkopen. Volgens mij staat hierover nog een restje in de stats, kijk maar even. Dit hebben ze eruit gedaan, om onbekende reden. Wellicht is de oorzaak hiervan dat het anders misschien 18+ zou worden en het niet zo goed meer zou verkopen. (18+ in Amerika dan.)

Als je dicht bij een dealer zal lopen zal hij vragen of je wat moet hebben. Hier kan jij dan 'No' of 'Yes' op antwoorden. Bij beide doet hij niks, dacht ik. Je respect wordt een héél klein beetje bijgevult als je één killt. Hoeveel % weet ik niet precies, maar het is allessinds niet de moeite om zo je respect omhoog te krikken. Verder is er niks speciaals aan die dealers, dus laat ik je maar.

Velaro. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...