DaddyPimp Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Hier heb ik gisteravond en net even aan gewerkt en het resultaat mag er wel wezen vind ik. Ik heb een paar nieuwe effecten geprobeerd. De zonnebril bij Lloyd Banks heb ik er zelf opgezet en de tekst vind ik ook erg geslaagd. Het is btw. een bestaande Mixtape maar ik heb er geen Cover van kunnen vinden dus heb ik er zelf maar een gemaakt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Ik vind hem heel mooi hoor. Een 10. Bewerkt: 29 juni 2006 door Roy S Reageren
Le MrG Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Inderdaad, de tekst past vind ik wel goed bij het plaatje, en die zonnebril is er ook leuk opgezet Ook heb je een tekentje tussen de tekst, dat vind ik er wel leuk bij staan 9/10 voor jij Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Bedankt voor Feed MrG en Roy! En @ MrG, dat tekentje is eigenlijk gewoon tekst Er staat Vs jeweetwel, van Versus, Zo heet het album namelijk ook omdat er allemaal Remixes van Banks en Fab op staam. Btw ikzelf vind de zonnebril bij Banks ook wel leuk gelukt Bewerkt: 29 juni 2006 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.