Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: cartoon

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Als je zegt dat je strijd met mij aangaat heb je nog in zelfde post meteen een signature!

Stemmen tot: 1 juli

dit is de mijne:

kevin27go.png

Bewerkt: door Sunray

Oke zet jij ze dan onder elkaar ik geef de link wel naar mijn plaatje.

als ik de link wil zetten doet hij het plaatje ook :N

PS: dit is mijn eerste battle na een lange tijd.

Bewerkt: door Sunray

Sunray:

kevin27go.png

Ikkes*:

cartooncopy7fm.png

Stemmen t/m 1 juli

* Ter verduidelijking: Atlas is in mythen iemand die als straf de hemel omhoog moet houden.

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

We zijn al 6 uur verder en nog niemand heeft gestemd. :N

Sorry voor de dubbelpost maar ik ben bang dat anders niemand gaat stemmen ;)

Ik stem op Ikkes, die is beter afgewerkt, die van Sunray is een beetje raar aan de buitenkant.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Er kan tot vandaag 0:00 uur gestemd worden. Dus pak je toetsenbord en stem :bonk: .

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Ikkes. Leuke render en grappig toegepast. De tekst in de tekstballon had beter gekund, misschien met een handschrift-font.. Het font die je gebruikt heb voor je naam vind ik wel weer goed, past mooi. Verder is de sig mooi afgewerkt..

Die van Sunray mist een border (toch), de achtergrond is aardig gedaan, tezamen gezien met de hele signature is hij zeker niet slecht. Maar het ontbreekt hem nog wat aan de afwerking van de details. De tekst past niet echt (font), border, en de render is niet ingeblend. De render ziet er ook heel erg pixelachtig uit. Heb je toevallig het plaatje erg vergroot? Maar goed, als je die render een beetje had ingeblend, dan valt het niet zo op dat de randen zo pixelachtig zijn..

Daarom dus gaat mijn stem naar Ikkes.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...