Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Hoi Ik was een eiland aan het maken en het is allemaal heel mooi gelukt en zo Maar nu wil ik mijn strand zo naar onder laten lopen (bij mij is het nu nog allemaal vlak) Hoe doe ik dat precies? Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Ik zou zeggen: gewoon de vertexes aan het eind van het strand (dus aan de kant van het water) lager zetten dan de vertextes aan de "land kant". Dus als je het eiland van af de zijkant bekijkt dat je eerst zoiets ziet: _________ en daarna: _..... ..\.... ... \.. ..... \. (beetje stijl, maar je snapt wel wat ik bedoel en let niet op die punten) Maar daarvoor is het wel nodig dat je plane meerdere segs heeft, anders verlaag je het hele eiland gewoon. Hopenlijk lukt het je! Nickonly. Bewerkt: 29 juni 2006 door Nickonly Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 hmm... lukt niet echt. In de tutorial van bradly, waar hij uitlegt hoe hij een eiland maakt, daar heeft hij dat mooi. Hoe heeft hij dat gedaan? Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 dan moet je denk ik de tut bekijken Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Nee Dat staar er niet bij. opeens is het gewoon zo daar Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Maak is een afbeelding van je eiland, want zo weet ik neit precies wat ik me moet voorstellen bij je eiland. *eentje waar ik de lijnen kan zien hoe je eiland is opgebouwd aub. Bewerkt: 29 juni 2006 door kaaspizza Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Dit is een afbeelding van het stuke: Dat strand dat je ziet wil ik zo schuin naar beneden krijgen Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Wacht even, dan leg ik het uit... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Zorg dat je de poly select aan heb staan en duw wat poly's omlaag bij het strand. Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) En nogmeer hulp: (even aanklikken om te vergroten) Bewerkt: 29 juni 2006 door Nickonly Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Bedankt! Ik denk wel datik het nu snap Als het nog niet lukt, dan hoor je nog wel van mij Reageren
Johannn12 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ik hoorde net dat jij een mod had gemaakt. Is ie voor GTA VC? zoja. Kun je hem dan te download doen Mvg Johan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.