Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 deze heb ik van een site afgehaalt!. Gamespot komt (weer) met een update, en ze hebben er ook (weer ) een filmpje bij gedaan. Hier komt de vertaling: Goede songs zijn er in de Grand Theft Auto games al geweest sinds de eerste game. Maar zoals de vorige games in de serie waren de songs bedoeld om een goede atmosfeer te creëren, en zorgde er ook voor om de hardware limitaties te compenseren. Audio is zelfs nog belangrijker geworden toen GTA met de PlayStation 2 ging werken (GTA 3 is de eerste). Terwijl de taal, sound effects en muziek nog steeds zorgen voor een goede atmosfeer, zorgt het er nu voor dat je het verhaal hoort die in elke game anders en je beter in de grote stad voelt die Rockstar heeft gemaakt. De audio in GTA: San Andreas zorgt er weer beter voor door een interactie en dynamisch element er in te stoppen dat nog nooit is gezien in een GTA game. Voor onze laatste kijk op de game voordat het in de winkels ligt volgende week, laten we je zien wat je kan verwachten. Een verassing: de audio in GTA: San Andreas zal alles overtreffen wat je in de vorige games hebt gezien (echt waar joh ). Terwijl GTA3 en GTA: Vice City allebei goede audio hadden door goede inspraak en unieke soundtracks, stelt het niks voor in vergelijking met San Andreas. Een deel hiervan komt door de dynamische hoofdpersoon CJ. Zoals je de hoofdpersonen in vorige games speelde, kon die niet veranderen, bij CJ wel. Om je een idee te geven over wat de audio hiermee te maken heeft, kan CJ in verschillende humeuren 4200 dingen zeggen. Dit is exclusief de 3500 cutscenes (2 uur lang, dus je hebt bij elkaar 7700 dingen die, die kan zeggen!). Dat lijkt behoorlijk veel, maar ze zijn nodig om CJ's personaliteit individueel te maken. Het ligt er dus aan hoe jij CJ ontwikkelt tijdens de game, en hoe jij hem ontwikkelt verandert ook zijn commentaar. Bijvoorbeeld, er is een dikke CJ, pissed-off CJ, drugsgebruikende CJ, en zoet-pratende CJ, om er maar een paar te noemen. Deze verschillende kanten van zijn personaliteit zullen ervoor zorgen hoe die in de game praat. Tommy Vercetty, waar alles hetzelfde is, is de controle over CJ's praten jouw verantwoordelijkhijd. Elke keer dat hij wordt aangesproken (wat vaak is), heeft CJ de mogelijkheid op de D-pad de keuze voor een negatief antwoord (links), en een positief antwoord (rechts). Je zal zien dat iedereen in San Andreas ergens een mening over heeft. Deze feature zou niks uitmaken als CJ nauwelijks tegen mensen moet praten, maar natuurlijk zal hij het willen --- net als de hele staat... Je vind 300 verschillende burgers in de game, met 60.000 verschillende uitspraken. De gekleurde buurten van San Andreas zullen ervan houden te praten met CJ over allerlei soorten dingen, bijvoorbeeld over hun dagelijks leven, en ze hebben ook overal wel een mening over. En natuurlijk, iedereen is kritisch. Je zal zien dat iedere burger die over de staat wandelt en ook over de plattelandswegen een mening heeft over CJ, en ook op de meeste aspecten van zijn verschijning --zijn kledingkeuze, kapsel, en tattoes. Hun commentaar verschilt van afkeur tot voorkeur, en alles ertussen, en ze kijken zelfs om zeker te zijn dat CJ niet afluistert. Toch gaat alles in de game niet over CJ. San Andreas is een grote staat, en natuurlijk, leven mensen hun leven. Burgers en illegale mensen van de staat kunnen en zullen, voor de eerste keer tegen iedereen praten over hun leven. Deze kunnen overal gebeuren en op elke tijd. En als je goed luistert, kun je zelfs informatie winnen voor het gangsterleven. Bron gtacrime. Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ja leuk, zeker dan als de inwoners je uitlachen <_< :lol: Reageren
Chi Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Hé! Scheelt mij weer info typen.. :rolleyes: Reageren
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Hé! Scheelt mij weer info typen.. :rolleyes: hahaha, ja doe ook niet zo moeilijk jat hem gewoon :lol: . Reageren
Chi Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Jatten doen we niet aan he.. B) Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 Je vind 300 verschillende burgers in de game, met 60.000 verschillende uitspraken ZO dat is wel even wat anders als in gta vice city! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 wauw dat is geen kattepis! maar zou je ze ook kunnen volgen naar hun huis als R* dat het zo verbeterd is? lijkt me wel kicke meegaan naar huis voor de deur neerschieten en stelen maar Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 normaal gezien wel, je zal ze ook zien gaan eten en gaan shoppen, dus waarom niet naar hun huis, maar zal wel raar zijn als je eers een hoertje volgt en dat stapt bv in een villa dat als je dan een heel gewoon vrouwtje ziet lopen dat die ook in dezelfde villa binnenstapt of zal iedereen zijn eigen huis hebben Reageren
Q Dude Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 lijkt me niet dat iedere NPC zijn eigen huis heeft want dat is echt een onmogelijke scripting taak. Reageren
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ja maar zal er dan elke keer iemand anders hetzelfde huis binnen stappen Reageren
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik zag een filmpje, waar een NPC z'n auto in een garage parkeert, en vervolgens in het huis gaat lopen .. Ziet er goed verzorgd uit. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 wauw echt waar? waar zag je dat? ik heb die trailer dan helemaal niet gezien, zal ik dus effe opnieuw moeten checken, maarja wat wil je je ook met zoveel npc's teveel om ..... gewoon teveel zo realistisch Reageren
Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik zag een filmpje, waar een NPC z'n auto in een garage parkeert, en vervolgens in het huis gaat lopen .. Ziet er goed verzorgd uit. dat kan wel klopen idd, want iedereen lijd een eigen leven he in sa dat zegt toch al genoeg! . Reageren
Thabit Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Lekker hoor.. ! Wel vet cool dat je voor CJ's humeur kan 'zorgen'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.