Radio Es. Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 Is het misschien een goed idee om de Beste Vice City-kenner 2006 award weer uit te rijken?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 Is het misschien een goed idee om de Beste Vice City-kenner 2006 award weer uit te rijken?? Nee, want het jaar duurt nog even. Dat wordt waarschijnlijk weer in december gedaan, nog een paar maandjes wachten dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Maar het is ongeveer op het midden van het jaar, en 2005 is al voorbij... en niet alleen voor beste kenner maar ook al die andere Bewerkt: 29 juni 2006 door radio-espantoso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 Jij hebt waarschijnlijk de signature van Baffie gezien. En daar staat inderdaad zijn troffee in van 'Beste GTA Vice City Kenner 2005'. Aan het einde van 2005 (vorig jaar dus) zijn er de GTAForum Awards gehouden, en hier worden voor meerdere categoriën Awards uitgedeeld, zoals het beste lid, beste graphicus, beste GTA San Andreas Kenner, beste GTA Vice City Kenner... Noem maar op. Ik neem aan dat deze Awards ook weer aan het einde van dit jaar gehouden worden, dus je moet nog ongeveer een half jaartje geduld hebben. Als je dacht dat er een aparte verkiezing is gehouden voor de beste GTA Vice City Kenner, dat is dus niet zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 Jij hebt mij helemaal door van mijn part topic gesloten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.