Jump to content

SA-MP geeft foutmelding bij opstarten.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goed.... Hiet een screen:

Klik

Dit gebeurd er als ik op de snelkoppeling klik. Die irritante pop-ups gaan dan een minuut door..... Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Mazzel, Alex.

Bewerkt: door Alexy
Geplaatst:

Eerst wil ik even zeggen dat je Afbeelding iets te groot is. Maak hem dus kleiner of zet hem in een link. Dan voorkom je problemen met de Moderator's of hogere crew-leden.

---

Ik zal je vragen proberen te beantwoorden met een rijtje mogelijke oorzaken.

• Heb je de 'nieuwste' versie van Sa-mp?
  • Heb je niet heel vaak Sa-mp achter elkaar opgestart?
  • Heb je Versie 1 van Gta San Andreas?
  • Heb je de originele Sa-mp?

Ik heb ook nog even naar de fout gekeken, ik ben natuurlijk even gaan zoeken met de zoekterm: 'access violation 004cc638'. Uit diverse site's kan ik opmaken dat je dus gewoon: 'De Enter in moet drukken totdat het weg gaat'. Wil je het liever direct Fixen/maken klik dan 'hier' voor de Officiële Fix, gemaakt door Azer.

Veel succes, als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Oké! Bedankt! Ik zit nu bij m'n ma, en heb SA niet meer...(hoesje=cd-kapot)

Bij m'n pa wel, dus ik zal even moeten wachten met proberen. Hartstikke bedankt in ieder gaval!

Bewerkt: door Alexy
Geplaatst:

@Summerbase: het topic is gemaakt door mij ja :sst: (de fix uiteraard gewoon door de SA:MP devs ;))...

@Alexy: Maar zoals Summerbase al zei, die fix gebruiken en je probleem is opgelost :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik weet wat je dan moet doen je moet 1x op de ok knop drukken en dan enter in drukken als je 2 seconden(kan iets langer zijn) gaan de ok vensters langzaam naar boven en als het weg is start sa:mp op dit hoef je maar 1x te doen

Geplaatst:
ik weet wat je dan moet doen je moet 1x op de ok knop drukken en dan enter in drukken als je 2 seconden(kan iets langer zijn) gaan de ok vensters langzaam naar boven en als het weg is start sa:mp op dit hoef je maar 1x te doen
of gewoon de fix gebruiken, dan is het probleem voor altijd verholpen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...