Jump to content

Probleem met NeroVision express

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben bezig met een DVD te branden in NeroVision express , alleen heb ik een probleem.

In het begin gaat het brandprocess gewoon normaal snel, maar later als dat voorbij is moet hij transcoderen.

Alleen dit duurt heel lang, het lijkt wel alsof er geen einde aan komt, laatst bleef hij bij mij 4 uur hangen op transcoderen (de pc was niet vastgelopen, je ziet gewoon de telling) Het balkje laat echter wel zien dat hij bijna klaar is.

Waar ligt het aan, ligt het aan hetgene wat ik op de DVD brand, aan mijn DVD RW of is dit gewoon normaal.

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Dat hebbik ook. Ik raad je aan de processor schoon te bazen/zuigen (stofzuigen dan :puh: ) Ik ben aan het transcoderen, maar het gaat wel snel. Met een 1200 MHZ Processor gaat het wel 4 uur duren. (Beneden, hebben we een 1200 MHz PC) Hierboven zit ik op een 3200 MHZ PC, hier duurt het ongeveer anderhalf uur. Het ligt ook aan het soort bestand (d8 ik :puh:) Bij WMV duurt het kang omdat WMV klein is, en het naar .vob coderen duurt ook best wel lang.

Genoeg uitleg? :puh:

Geplaatst:

Het bestand is een MPG bestand, zelf heb ik een 2400 mhz processor, maar ik snap dit niet. Hoe kan zoiets nou zo heel lang duren. Misschien is het ook waar dat ik mijn processor moet schoonmaken. maar zal het echt daar aan liggen...

Alles werkt nog prima geen, dus als er iets mis zal zijn met de processor (datie vies is) dan zullen andere programmas er toch ook onder leiden?. Zal er echt nooit een einde aan komen, of zal ik mijn pc dag en nacht aan laten staan.

Geplaatst:

Ik zou hem opschonen als ik jou was. Nu loopt die van mij een stuk rustiger ;) Ik kan het héél goed merken als mijn processor meer dan op 50% werkt, ik hoor dan een hoog geluidje. Nu ik hem heb schoongemaakt, is dat minder geworden ;) .

Geplaatst:

Sorry voor late reactie,

Maar mijn PC is pas schoongemaakt van binnen, dus het stof is opgezogen. Ik ben bang dat het gewoon aan hetgene ligt wat ik op DVD brand.

Hoewel ik dat niet zeker weet...

Geplaatst: (bewerkt)

Nee ik weet wel zeker dat daar niets mis mee is. Ik denk toch echt dat het gewoon aan hetgene wat ik op DVD zet ligt...

Ik zal het eens proberen met iets anders...

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

Probeer eens .vob bestanden direct naar de dvd te branden. (-RW, anders ben je een hele DVD kwijt als het misgaat) Er zijn ook programma's die een hele map maken, en de inhoud van die hele map moet je (zelf) naar de DVD branden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...