Fuffie Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 WINTV EXPRESS had ik laatst aleen het beeld is een beetje slecht en hoe kan ik AV zien want ik wil een filmpje maken met gta maar heel slecht kwaliteit zie ik mag ik hulp. Kheb echt nodig Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Dit had je beter kunnen plaatsen in het Computer Talk forum, want met een Programma zoals WinTV kun je beter geen filmpjes maken voor GTA San Andreas. Een filmpje kan je veel beter maken met een programma zoals Fraps, in dat programma kun je beelden van games opnemen. Tevens meet Fraps de FPS (Frames per Seconde) die zie je tijdens het gamen links/rechts-boven. --- Hoe maak ik een filmpje met Fraps: Download het programma Fraps hier. Doorloop de Instalatie en start Fraps op, je zult dan een scherm krijgen. Laat Fraps aan staan en ga gamen, je zult nu links/rechts-boven een tweetal cijfer's zien. Deze tonen de FPS (Frames per Seconde) aan. Op het momment dat je de Film/video wilt gaan maken druk je op F9 om het opnemen te starten, wil je het weer stoppen druk dan weer op F9. Je kan de Films/video's dan vinden in de map: C:\Fraps of Lokaal Station\Fraps. Volgens mij is WINTV een programma voor een Tv-kaart waarmee je dus Tv/radio kunt bekijken/beluisteren op je computer. En volgens mij is het niet geschikt om met goede kwalitieit diverse Game-beelden op te nemen. Verder wens je ik veel succes met je film Carriëre. Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 1. ik heb hem niet op de pc 2. ook als ik tv kijk is er slecht beeld Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Als ik het goed begrijp heb je dus je Ps2/Xbox aangesloten op je Tv-kaart? Als je dit wilt doen moet je een goede tv-kaart hebben. Je moet ook goede bedrading gebruiken. De kabel's moeten ook goed aangesloten zijn. --- Kan je anders ook nog wat informatie geven over merk/type tv-kaart? Succes, en ik wacht op je antwoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.