X-Qyeh Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik weet eigenlijk niet al te goed of ik dit in het goede forum plaats, zoja mijn excuses ervoor. Ik denk dat de topic titel al vertelt wat mijn vraag is. Ik ben een groot Star Wars fan, en ik zou het leuk vinden om Star Wars skins te hebben in GTA San Andreas. Ik heb al heel veel met google gezocht. Maar zou iemand mij een link kunnen geven met Star Wars skin(s). Deze skins zou ik het liefste hebben, - Darth Vader - Jango/Boba Fett - Darth Maul - C3PO Als je Star Wars skins ziet vertel dit dan astublieft even. Reageren
BigLenny Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Lijkt mij ook wel lijp om te hebben Reageren
Goliat Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Lijkt mij ook wel lijp om te hebben Niet dat het deze keer heel er is hoor, maar normaal gesproken is dit spam. Je bent hier nog niet zo lang dus echt erg is het niet. Dan de skins, ik heb gezocht voor je maar eigenlijk geen Star Wars skins kunnen vinden. Hier heb ik nog wel een site voor je waar je veel andere skins kan downloaden: -klik- Succes verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.