Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Hoi Hoeveel polys mag een object hebben voor San Andread? >>> Door Jorge_F: Zou je het aantal topics dat je per dag aanmaakt misschien wat kunnen verminderen? Een topic aanmaken is goed maar niet heel veel topics aanmaken voor een paar kleine dingetjes. Alvast Bedankt<<< Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Ik weet het niet, maar volgens mij is er niet een precies getal van wat SA aankan, het zal meer aan de computer van de gebruiker liggen denk ik. Maar je kan er zelf achterkomen door gewoon te proberen. Lukt het niet of is hij te langzaam? Gewoon minder poly's totdat hij het doet. Bewerkt: 29 juni 2006 door Nickonly Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Het aantal poly's van een dff kan heel veel zijn, zolang je de col maar laag houd. Ik raad je aan de col niet hoger te maken dan zo rond de 1000 poly's. De dff daar in tegen kan makkelijk 4000 poly's aan . Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ok, kijk dit is mijn eiland zo ongeveer: Zoals je ziet zijn dat heel veel polys Geteld zijn het er 12230 Dit werkt dus niet in Sa? Hoe verminder ik het? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Je verdeeld je model in verschillende DFF's van ieder zo rond de 700 poly's. Je hebt trouwens wel heel erg high-poly gemodeld, dat is helemaal niet nodig bij een eiland. Het kan veel lager. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ow? en hoe doe ik dat dan precies als ik vragen mag? Ik heb voor dit eiland de tut Van Bradly H gevolgt. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Je selecteerd een aantal poly's waarvan je denkt dat het aantal zo rond de 700 ligt (dat kan je niet precies weten het is gokken en ervaring). Dan klik je op de detach button die je rechts in je schermpje kunt vinden (als je hem niet ziet moet je wat functie's 'uitklappen'). Voila, je hebt hem in stukken verdeeld. Reageren
Blastov Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Nog iets wat je moet onthouden om een groot object in sa te zetten: Je object moet binnen een gebied van 256x256 bevinden, dit kun je simpelweg kijken door een plane van 256x256 op x0 y0 te zetten en kijken of je er object binnen valt. Zo niet dan zal het deel dat buiten 256x256 valt niet solide zijn, overgens kun je dan ook geem col3 maken. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 hey maar hoe kan je in 3ds zien hoeveel poly's die heeft ? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Overigens is de zoekfunctie gebruiken nog steeds neit verboden geworden.. Hier was dit namelijk al eens uitgelegt. En dat was niet moeilijk om te vinden. Bewerkt: 30 juni 2006 door kaaspizza Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 @ Kaaspizza --> Hoe krijg je Kam's GTA scrips daar rechtsonder? Moet je dan bij vieuw iets aanvinken of zo? Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Dat gaat automatisch als je de scripts van KAM in de scripts map van 3ds max heb gezet (C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\Scripts). Mvg, Wazuup Reageren
Schno009 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 als je het trouwens voor GTA wilt gebruiken, kun je beter triangles gebruiken, want het dff script deelt ze op in triangles Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.