Giorgo Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik zit met 2 probleempjes.. Vandaag had ik Windows Vista ge-instaleerd, was wat sloom dus ik heb de schijf geformateerd. Natuurlijk zette ik het op de D schijf, dus ik formateerde die. Maar nu.. als ik mijn PC opstart staat Vista er nog dus ik kan kiezen uit 2 Profs en windows Vista. Als ik Windows Vista selecteer krijg ik een error, maar het is al weg. Bij de 2 de Prof hetzelfde. Ik heb 1 goede Prof hoe krijg ik dan Vista en die 2de Prof weg bij het opstartscherm. Ik hoop dat het wat duidelijk is ? Ook heb ik nog een kleine prob. Ik heb usb toetsenbord. En in het begin werken ze niet. Ik denk dat dat iets is in de boot dat usb pas wordt geladen als je PC er is ? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Op de C: schijf staat een bestand genaamd boot.ini daar staan alle boot gegevens van de besturingssystemen in, je hebt de D: schijf al geformateerd, maar Windows Vista is nog niet uit het Boot.ini verwijderd. ga naar START>UITVOEREN> Typ "msconfig">Tabblad "boot.ini">Alle opstartpaden controleren, als dit niet lukt moet je het boot.ini handmatig aanpassen Reageren
Giorgo Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Neen, het komt er nog steeds op . Reageren
Stormax Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 ik heb wel een site voor je waar allemaal pro's je kunnen helpen www.helpmij.nl Post je prob;s daar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.