medion Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 Kep een vraag, wat vinden jullie nou de beste auto, en waarom. Die van my is Infernus, omdat je de streetrace er zo mooi mee kan rijden, en hij is super stabiel. De beste kleur voor die auto, vind ik, is rood. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 1. Cheetah, Ferrari's zijn vet 2. Banshee 3. Deluxo 4. Infernus 5. Comet en de Phoenix Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Ik persoonlijk geef de voorkeur aan de Hotring Racer. Met deze wagen heb ik alle races van Sunshine's Autos volbracht en zijn snelheid vind ik een van zijn troeven. Dus de Hotring Racer beschouw ik als het beste voertuig. Bewerkt: 29 juni 2006 door Svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Ik vind de Banshee het beste. Hij gaat heel snel, maar je kan er ook nog eens behoorlijk goed mee sturen! Lekker racen door de straten kan heel goed met de Banshee... Bewerkt: 29 juni 2006 door Dutchy3010 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 Voor mij blijft de Sabre Turbo gewoon het beste voertuig uit GTA: VC. Hij heeft een heerlijk geluid, en is ook nog best snel. Het sturen met deze wagen gaat ook erg fijn. Voor mij is het dus de Sabre Turbo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2006 Net zoals in GTA III, SA en LCS is de Banshee mijn favoriet (hoewel hij hier het lelijkst is). Hij is snel en het geluid van de motor klinkt lekker stoer. Naast de Banshee komt de Cheetah. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 Voor mij zijn het twee voertuigen die ik de beste vind. De eerste voertuig is de Hotring Racer. Ik vind de snelheid het meest goede eigenschap van de Hotring Racer. Daarnaast vind ik dat de Hotring Racer makkelijk accelereert. De tweede voertuig is de Cheetah. De Cheetah is makkelijk te hanteren in bochten. Het is een wagen die makkelijk te hanteren is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) De Banshee in GTA: III, GTA: San Andreas en GTA: Liberty City Stories vind ik de fijnste auto, en het is ook nog eens in het echt mijn lievelingsauto. Hier is de Banshee de Dodge Viper RT/10. Echter in GTA: VC is de Banshee anders. Hier vind ik hem niet alleen lelijk, ik vind hem voor de rest ook niet handig. Hij heeft totaal geen handling, slipt erg snel, nee, in GTA: VC vind ik hem niets. Echter vind ik de fijnste auto van GTA: VC toch wel de Cheetah, niet alleen is 'ie mooi, maar heeft een perfecte wegligging, en ontzettend veel grip. In tegenstelling tot de Infernus gaat 'ie helemaal niet snel kapot, de Cheetah is de perfecte auto voor mij in GTA: Vice City. Vooral in rode of zwarte uitvoering. Bewerkt: 30 juni 2006 door Pietje II Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 de Comet, Banshee, Cheeta, en de ....... Infernus vind ik de beste voertuigen uit Gta Vice City de Comet: hij stuurt lekker en gaat snel de Banshee: stuurt ook lekker en je kan er goed door de straten heen crossen de Cheeta: gaat gewoon lekker snel en hij stuurt goed Infernus: gaat ook snel en stuurt lekker en er zit z,n zware motor geluid bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 Banshee omdat hij snel en licht is. Nadeel is wel dat hij makkelijk stuk gaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetty Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 ik vind als gewone auto de sentinel xs anders de hotring-racer omdat ie lekker rijd een mooi geluid produceert en minder snel kapot gaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phate Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 De Rhino! Hij is dan misschien wel traag, maar als je het kanon naar achteren richt en gewoon blijft schieten ga je na een tijdje nog sneller dan al die andere auto's! En je kan natuurlijk ook gewoon lekker doorrijden als je met vijf sterren de FBI achter je aan krijgt. Van de gewone auto's vind ik de ferrari's wel leuk, ze gaan lekker snel en sturen ook best goed. (Vraag me niet naar exacte namen van de auto's ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 Ik ga voor een Cheetah, het is een redelijke gevoelige auto in bochten en dat heb ik graag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc weslo Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 geef mij maar de cuban hot rod Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 Houd het bij één topic per onderwerp, svp. --Topic locked-- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts