ACID Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 eey, ik ben bij americas army met de training bezig, en dan ben ik bij obstacle course en dan lukt gewoon, maar daarna moewt je het zo snel mogelijk binnen de tijd doen, en dan kom ik bij die laatste hoge muur niet verder, hoe kan ik hier wel verder komen ? is er een savegame voor americas army ? (ik wil hem alleen maar online spelen geen single player) Reageren
Dizcid Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 eey,ik ben bij americas army met de training bezig, en dan ben ik bij obstacle course en dan lukt gewoon, maar daarna moewt je het zo snel mogelijk binnen de tijd doen, en dan kom ik bij die laatste hoge muur niet verder, hoe kan ik hier wel verder komen ? is er een savegame voor americas army ? (ik wil hem alleen maar online spelen geen single player) Als het goed is moet je dan gewoon springen (ik weet het niet zeker want ik heb heel lang niet die traingen gedaan). Bij America's Army is er geen singleplayer alleen multiplayer. Reageren
ACID Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 thx het is gelukt, nu lukt die volgende training niet dat je moet schieten, ik haal hem nooit helemaal, hoe kan dit ? Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 neem eens een kijkje op deze site. die heeft mij ook geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.