kees1991 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ik ben er heel lang mee besig geweest maar het is dan tog gelukt een grijse achtergront met een babe met blauwe oogen die eerst bruin waaren zo was het eerst en zo is het geworden ik ben er best wel trots op. plz coments en rates en ook tips (het plaatje wat ik eerst hat dat hat een vormaat van 2m dus ik heb hem klijner gemaakt dus het kan mischien onscherp zijn.) Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik vind hem heel goed, dat blauw past er ook heel goed bij, ook al heb je de foto grijs gemaakt. Een 9.6! Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik vind het ook wel mooi lijken. Maar ik denk dat het nog mooier had geweest moest je de kleuren foto bewerkt hebben met blauwe ogen. Want blondhaar past wel mooi bij blauwe ogen. Als je nog tijd hebt. Probeer dat even. Ik wil het effect wel eens zien. (Ik verplicht het je niet ofzo, maar ik ben gewoon nieuwsgierig). Je krijgt van me een 8/10 PS: Lekkere babe. Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) oke ik heb er weer 2 klaar een met kleur zoals Matiscus graag wou zien: en carmen electra met 2 verschilende kluuren ogen EDIT dit zijn denk ik de laatste en die vint ik ook wel het moois de oogen zijn blauw en groen in kleur in grijs EDIT ik heb ook nog 2 sigs gemaakt nu is mijn vraag welke is het mooist ? of deze Bewerkt: 30 juni 2006 door kees1991 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 De 2 de sig vind ik het mooist hoot Over 1ste foto:De ogen mochten wel wat feller zijn. En haar haren blond maar de rest grijs Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 oke tnx maar haar haar blont laten en de rest grijs dat is heel moeilijk want dan moet je het hele haar gaan uitknippen in dit is erch lastig (vint ik) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.