Think Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik heb dus CS:S gekocht maar kan hem niet installeren . Ik open css dus in mijn computern ik open autorun(zo'n een symbool in de vorm van een cd'ken) (Ik doe dus rechtermuisklik en eer dat ik dat dingen dan krijg zitten er zeker 2 min. tussen. Dat is toch ook niet normaal?) En dan krijg ik het toch: preparing instal... en dan: ofwel zit hij vast of ik krijg een foutmelding Kan iemand mij helpen Reageren
Marius Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Als je Steam hebt kan je hem ook gewoon downloaden, en dat gaat echt wel snel dankzij de Steam download servers. Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Download steam op Steampowered. Dan doe je opties: purchase a product that i already own. Steek je Counter Strike CD/DVD in , en vul je cd key in. Dan zou het moeten werken . Edit: Potverdikkies , Marius was me voor . Greetz Bewerkt: 29 juni 2006 door DaBeast Reageren
Think Geplaatst: 19 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik had deze vraag gesteld voor ik op reis vertrok { ben nu in een cybercafé} voor 4 weken , dus ik kan het nu niet proberen. Ik zal het proberen als ik weer thuis ben, en zal antwoorden als het lukt. Reageren
Think Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 ik heb nu steam gedownload, maar ik zie alleen settings (en geen options) en daar staat het niet bij. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) ik heb nu steam gedownload, maar ik zie alleen settings (en geen options) en daar staat het niet bij. Steam is een engels/amerikaans programma. Dus 'Settings' is eigenlijk al 'Options'. Bij Settings kun je van alles instellen door op de tabbladen te klikken. Je kunt daar van alles instellen, de snelheid van de muis of wat je ook maar wilt. Je kunt bij de klok op rechtermuisknop drukken door op het 'Steam'-logootje te klikken, je games starten, online servers zoeken om online te gamen. Zie ook het plaatje. Ik hoop dat het lukt! Succes ermee Think -plaatje verwijderd- Bewerkt: 30 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Think Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ja, maar ik zie toch niet "purchase a product that i already own" staan bij settings Reageren
Think Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik wil nu niet ambetantig doen, maar weet er niemand een oplossing? Reageren
Marius Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 BUMP, omdat niemand hier nog op heeft gereageerd. Als je CSS in de winkel hebt gekocht dan zit daar een CD-key bij. Die CD-key moet je invullen bij Games > Activate a product on steam, dan als je hem hebt registreerd kan je hem downloaden vanaf de Steam servers. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik wil nu niet ambetantig doen, maar weet er niemand een oplossing? dubbelposten mag hier niet als je het nog niet wist. Reageren
jurro500 Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 je zal wel een niet gesuppoorte dvd speler hebben!! denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.