gta-krc-lover Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 jow ik heb gehoord dat als je bij de pole $600 hebt uitgegeven da je dan nieuwe missies krijgt is dit waar? :huh: zoja welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Nee als je daar die $600 uitgegeven hebt dan is het 'asset completed' en brengt ie $4000 per dag op (dacht ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Helemaal juist, Pluutje... Geld uitgeven bij de Pole Position doe je bij het 'meisje van lichte zeden' in het kamertje achterin . Wat je wel krijgt is een extra deur die open kan in de gang achterin, met een extra... uhm... 'voorstelling'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik zal wel even in uit en gaan tot dat je een mooi meisje hebt, anders kan je 10 minuten naar een lelijk wijf ziitten kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 die eerste vindt ik niet zo heet hoor ik zet da gewoon op ga rustig iets drinken tot er ±600 af is en dan geniet ik van dat andere meisje die wel heet is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Hier heb je al een keer een topic over gemaakt http://forum.gtagames.nl/index.php?showtopic=2261 En toen was er ook al duidelijk antwoord op gegeven dus waarom maak je deze topic opnieuw aan, je weet het toch al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 dit forum is zo groot je vindt niet zo makelijk iets terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Helemaal bovenin het scherm, nog boven de "GTAgames" tekst staat de zoekfunctie. Hiermee kan je in het forum zoeken naar van alles en nogwat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.