Jump to content

Laatste Hidden Spray

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vanavond geprobeerd alle Hidden Sprays proberen te vinden, maar de laatste kon ik met geen mogelijkheid vinden, ik heb een aparte kaart uitgeprint, telkens op een kaart op m'n PC gekeken, maar net de laatste kon ik niet vinden, kan iemand em even voor mij vinden? Dit is de save-game, verder niks editten, graag erna meteen opslaan in dichtsbijzijndste safehouse. Je begint bij The Johnson House, en er staat een Hotring in de garage zodat je goed op pad kunt, graag ook erbij vermelden welke het nu was.

GTASAsf5.b

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal hem voor je zoeken!

EDIT: Ik heb hem al gevonden, even geduld nog Baffie, ik upload hem zo ;)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik heb trouwens nog wel een tip voor je, mocht je een volgende keer weer iets niet kunnen vinden. Download >dit< progamma, en open met het progamma je savegame. Zo kun je zien welke sprays (etc.) je bijvoorbeeld nog moet doen. En waar ze zich bevinden.. :)

Geplaatst:
Ik heb trouwens nog wel een tip voor je, mocht je een volgende keer weer iets niet kunnen vinden. Download >dit< progamma, en open met het progamma je savegame. Zo kun je zien welke sprays (etc.) je bijvoorbeeld nog moet doen. En waar ze zich bevinden.. :)

Ik doe het liever m.b.v. kaarten, zo blijft het spel zélf ongemoeid, klinkt misschien raar, maar in-game wil ik niet dat er dingen veranderen. Zo blijf je de sfeer behouden. Zal wel gek klinken, maar vind ik leuker. Alvast bedankt.

Geplaatst:

Dat sama programma veranderd ook helemaal niets. Het leest je savegame om te bepalen wat er allemaal gedaan is en wat niet. Hierbij veranderd er niets een de savegame en GTA hoeft niet te draaien. (je hebt er wel Frameworks.net voor nodig) Het is een heel handig programma voor een probleem als de laatste spray niet kunnen vinden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem gevonden:

d5jh.th.jpg

De savegame zit in de bijlage, succes nog verder!

EDIT: als beloning krijg je 4 wapens in The Johnson House: AK-47, Tec-9, Spawn-Off Shotgun en de Molotov Cocktails, ze staan allemaal in de keuken ;)

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Hartstikke bedankt, ik dacht echt dat ik die al gehad had, maar zo te zien toch niet, ik ben daar ook wel geweest om te kijken, maar niet gevonden, bedankt! Echt snel, ik dacht dat het wel een paar dagen zou duren, maar binnen een uur had ik nooit verwacht, echt leuk!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...