drinkeh Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik zit blijkbaar met hetzeflde probleem als drareeg: de pijltjes flitsen zo onregelmatig voorbij dat scoren bijna onmogelijk is. Kan iemand deze 2 missies uitspelen voor me? PS: je begint bij de savehouse vlakbij de burger shot waar loc werkt en zou normaal gezien op tijd aankomen om de missie life's a beach te kunnen starten Alvast bedankt Hier heb je de savegame GTASAsf1.b (als je niet vlakbij de burgershot loadt, heb ik de verkeerde toegevoegd, maar normaal gezien moet alles juist gaan)
-Matthijs- Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $100 Life's a beach - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 3 juli 2006 door -Matthijs-
Baffie Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ok, da werkt perfectmerci eh In zo'n geval kan het ook handig zijn om de resolutie, drawdistance en nog meer van die dingen lager te zetten, doe ik ook altijd als een vriendin wil dansen, werkt echt goed.
Recommended Posts