Jump to content

Road Trip - Space Design!


.Levi.

Recommended Posts

Hey GFX leden!

Op 28 juni ben ik bezig geweest met dit design en vandaag is het tot een einde gekomen. Ik heb er erg lang aan gewerkt, zo'n 14 uurtjes ongeveer. Misschien is niet alles perfect, maar het is ook mijn eerste design dat nu echt iets met de ruimte te maken heeft. Het heeft zo'n 30 layers en er zitten erg veel effecten in. Ik zou het leuk vinden als jullie wat commentaar, tips of opmerkingen hebben over dit design want ik heb er namelijk lang aan zitten werken.

post-1925-1161721733_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik van pure ontzetting nu al twee keer per ongeluk alles heb gewist van wat ik heb getypt, verdorie! :cab:

Nou, nog maar een keertje dan. Het ziet er echt weer prachtig uit Levi. Van de planeten die op elkaar botsen, van de kometen die op de aarde af komen tot de aarde zelf, met een mooie horizon en uitzicht op de zon. Ook de tekst is aardig gelukt, misschien had 'Road Trip' nog iets scherpen gekunt? En het totale beeld van alles bij elkaar geeft een hele warme uitstraling, misschien ga ik hem wel als achtergrond gebruiken! :puh:

Cijfers

Achtergrond: 9.5

Kleuren: 8.7

Render: (ik doe hieronder de planeten en kometen) 9.7

Effecten: 9.8

Tekst: 8.3

Originaliteit: 9.5

Algehele indruk: 9.5

Eventuele bonus: 0.3

Nou, je ziet het al, het cijfer is gewoon heel perfect, een 9.6! :klap:

En wat mij betreft:

*** Hoogste rate ooit:

Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. ***

Dat mag veranderen in dit:

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

Link to comment
Delen op andere websites

^_^:tu:^_^

Die is gewoon ...Briljant!

9.8/10 dat verdien je echt! het is die 14 uur waard om zo een prachtwerk te maken!

De effecten zijn heel mooi alleen is hij op sommige momenten wat druk.

Link to comment
Delen op andere websites

.Levi.

:klap::klap: ik heb er gewoon geen worden voor zo mooi echt prachtig :klap::klap:

een 9.8

maar ik heb wel 1 tip het midden tussen het ijnd van de weg en het onderste stuk van de comeed vint ik wel een betje leeg. mischien kun je daar nog wat mee.

maar verder echt heel mooi gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

Wow :{

Hier ben je dus die laatste 2 dagen mee bezig geweest :D Erg knap gemaakt! Die zon, de atmosfeer en de planeten allemaal top! Ik weet niet echt wat ik er van kan zeggen alleen dat hij gewoon een 10 waard is!

10/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kán je gewoon niet negatief over zijn. Ik vind het echt werkelijk prachtig! Zeer mooie effecten, van de ruimte af tot aan de Aarde toe. Zeer mooi gedaan hoe die zonnestralen tussen die twee rechtse planeten doorkomen, ook een perfect uitgewerkte horizon. Dit noem ik nou echt kunst! :tu:

Gewoon het geheel het laat warme gevoelens door. Ook is het zo mysterieus, ofwel de mysteries van het heelal, dat laat deze tekening echt zien. Boven zit je in het prachtige heelal, met de prachtige nevels en dergelijke. Beneden in the middle of nowhere, het heeft van die mooie sferen. In één woord gewoonweg prachtig! :tu:

Het is raar, maar één minpuntje kan ik er toch uithalen: De letters zijn wat onscherp, en die horen nu juist scherp te zijn bij zo´n scherpe prachtige tekening. Daardoor kan ik in het geheel de volgende rate geven:

9,9/10

:tu:;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die hier op gereageerd heeft echt bedankt, dit waardeer het echt! _O_ Over de tekst, dat hij niet scherp genoeg is, kan wel kloppen maar anders werd het te pixelig..

Als er meer mensen willen reageren graag zelfs! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Egt mooi man zoo die efecten egt mooi.10/10

Grtzz j0ry :t

Of je bumpt effe.. :cab:

In het Showroom gedeelte mag je altijd een topic van iemand bumpen. Zolang je maar zijn of haar creatie op de goede manier rate. Dus niet op de manier van J0ry. J0ry, je hebt al een waarschuwings PB van mij gekregen over het raten, daarna rate je hier en daar weer fout dus komt dat op 20%.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...