fanvanGTA Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 weet iemand of je ook in vliegtuigen kan vliegen (en dan niet maar één) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik neem aan dat je San Andreas bedoelt? Ja, je kunt dan vliegen in een Dodo, prive-jet en een Jumbojet. Je hebt daarvoor je vliegbrevet nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik neem aan dat je San Andreas bedoelt?Ja, je kunt dan vliegen in een Dodo, prive-jet en een Jumbojet. Je hebt daarvoor je vliegbrevet nodig. is er al iets bekend of dat moeilijk is want bij VC was het een eitje maar bij GTA3 niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik neem aan dat je San Andreas bedoelt?Ja, je kunt dan vliegen in een Dodo, prive-jet en een Jumbojet. Je hebt daarvoor je vliegbrevet nodig. is er al iets bekend of dat moeilijk is want bij VC was het een eitje maar bij GTA3 niet Je moet je vliegbewijs halen, dus naarmate je het doet, des te makkelijker het wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik neem aan dat je San Andreas bedoelt?Ja, je kunt dan vliegen in een Dodo, prive-jet en een Jumbojet. Je hebt daarvoor je vliegbrevet nodig. is er al iets bekend of dat moeilijk is want bij VC was het een eitje maar bij GTA3 niet Je moet je vliegbewijs halen, dus naarmate je het doet, des te makkelijker het wordt. ja idd volgens mij als je daan geen rijbewijs hebt dan merk je dat gaan cj steeds heen en weer lol. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ahzo ik dacht dat je dan in geen learjet kon kruipen als je geen rijbewijs hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Mischien kun je wel gewoon altijd in de vliegtuigen vliegen maar waarschijnlijk is het vliegen dan veel moeilijker en moeizamer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ahzo ik dacht dat je dan in geen learjet kon kruipen als je geen rijbewijs hebt nee als je logisch na denk haha, want je kan gewoon overal in, maar dan komt het als hij op moet stijgen dat zal niet echt lukken denk ik :lol:, want dat is het zelfde als ik in eeen vliegtuig stap en ik moet opstijgen ja dan word het moeilijk he zonder rijbewijs ,dus vandaar dat je je rijbewijs eerst moet halen. zo duidelijk genoeg :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik neem aan dat je San Andreas bedoelt?Ja, je kunt dan vliegen in een Dodo, prive-jet en een Jumbojet. Je hebt daarvoor je vliegbrevet nodig. je kan in nog wel wat vliegtuigen vliegen geloof ik volgens mijn zijn het er 6 of 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 6 of 7 :o cool welke zijn er wel dan allemaal 1. jumbo 2. sproeivliegtuig 3. dodo 4. learjet 5. gevechtsvliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 6 of 7 :o cool welke zijn er wel dan allemaal1. jumbo 2. sproeivliegtuig 3. dodo 4. learjet 5. gevechtsvliegtuig misshien had hij ook helicopters mee getelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ja dan zijn het er zeker 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ehh welke 10? zijn er wel veel 10 :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 als je de heli`s en de vliegtuigen tesamen telt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Zullen ongetwijfeld nog wel plane's zijn die we nog niet hebben gezien ! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.