Jump to content

waar is ze?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem met die vriendinen. die Helena Wankstein (jeweet wel die meid die staat te sgieten bij Ammu Nation in Bleuberry, en di eergens in de middle of noware woont) is nooit meer thuis. ik heb alle mogelijke tijden geprobeerd , ook die van de walktrough. maar ze is er nooit en ut ralatie balke blijft wel gewoon zakken :?

kan iemand mij uitleggen hoe dat klan??

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een probleem met die vriendinen. die Helena Wankstein (jeweet wel die meid die staat te sgieten bij Ammu Nation in Bleuberry, en di eergens in de middle of noware woont) is nooit meer thuis. ik heb alle mogelijke tijden geprobeerd , ook die van de walktrough. maar ze is er nooit en ut ralatie balke blijft wel gewoon zakken :?

kan iemand mij uitleggen hoe dat klan??

Hey :)

Er zijn verschillende mogelijkheden:

1. Het is random => je kunt maar net alle pech hebben.

2. Je hebt haar vermoord => kan je nooit meer met haar daten

3. Is ze je vriendin al? Nadat je naar haar toe bent gegaan op het dak, staat ze daar niet meer. Dan vind je haar daar ergens in Flint County. Dit is makkelijk te controleren: Open je map en kijk of er een hartje staat ergens in Flint County.

Ik hoop dat je hieruit je 'probleem' kunt vinden

Groetjes, Dutchy3010

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

heb haar noie vermoord en ze is wel m`n vriendin.

en ut lijkt mij niet pech want ik ben laats overniew begonnen en daar was het weer precies hetzelfde. heeft miss iemand van jullie dit ook?? of ben ik de enigste?? :?

Geplaatst:

Ik wou laatst ook met haar gaan daten vanwege iets dat vriendinnen schijnen te doen in een Tuning garage :puh: en teon was ze er ook niet ik ben op alle tijden gewees en zelf een hele dag voor haar huis gestaan :cab:

Ik heb dit ook een keer met Milie gehad maar het is over gegaan.

PS. ik speel SA op de PS2 en gebruik geen cheats

ASPHALT :cya:

Geplaatst:

tja,veel mensen hebben dit voorgehad..

het enigste wat ik je kan aanraden is dat je zal moeten wachten tot ze hopelijk eens zal bellen,dan moet je wel zien dat je op tijd bij haar huis bent hé? ;)

Greetz en veel succes :cya:

Geplaatst:

jha dan zal ik dat maar moeten doen. heb idd wel 1 keer een telefoontje gehad van haar om te daten maar en toen ben ik naar haar toe gegaan en heb gedate en daarna was het weer gewoon hetzelfd eals daarvoor :? ik gebruik zelf ook geen cheats trouwens en heb hem ook op PS2. maar goed asl iemand hier een verklaring voor heeft, wat me sterk lijkt, hoor ik het graag.

Geplaatst:

Misschien een foutje in het spel. Of staan er al heel wat krassen in je spelletje dat het niet goed meer werkt?

Geplaatst:

Hi,

nu heb ik ook een vraagie, ik heb haar dus overgeslagen wist niet dat zij ook een vriendinnetje zou worden en ben dus van denise doorgegaan naar michelle..Zou dit kwaad kunnen?? :?

Geplaatst:

Welnee. je kan op elk tijdstip in het spel een vriendin krijgen, als je wilt kan jij nu ook naar de Ammu-Nation in BlueBerry gaan en dan zou Helena als het goed is daar nog altijd staan te schieten. Succes met je vriendinnen! :cya:;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...