Advancegta Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Hey, ik ben nog steeds van plan om een mobiel te gaan kopen () nou is mijn oog gevallen op http://www.kelkoo.nl/b/a/ps_11171291/100020213.html morgen kost deze bij de intertoys 70 euro maar...... hij heeft maar 3 mb geheugen. kan ik dit vervangen door een standaard kaartje die ook in digitale camera's enz gaan? en zo hoevvveel kan ik dan ongeveer op 3 mb kwijt? veel fotos en video? want hij heeft een camera. verder wil ik mijn video en fotos natuurlijk op de computer zetten. wat voor usb kabeltje heb ik hier voor nodig en waar haal ik die? Reageren
Goliat Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ik heb nog nooit gehoord dat je het geheugen van een telefoon kan uitbreiden. :$ Ik vraag me dus af of dit kan, ik heb wel zat winkels in de buurt waar ze telefoon's sim-lock vrij maken e.d. dus mischien zou je het daar eens kunnen vragen. Dan het kabeltje, ik denk dat je 'm er bij krijgt, als dat niet zo is dan kan je even met de telefoon naar b.v. de Phonehouse, ik denk dat ze je daar wel kunnen helpen. Succes. Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ik kan voor 1 MB aan foto's opslaan. Met 1 MB kun je zeker 100 foto's opslaan. Ik denk ook niet niet dat een kabelttje voor/van een camera in een telefoon past. Als ik foto's op m'n computer wil zetten dan e-mail ik de foto's via I-mode/I-mail. Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ik kan voor 1 MB aan foto's opslaan. Met 1 MB kun je zeker 100 foto's opslaan. Ik denk ook niet niet dat een kabelttje voor/van een camera in een telefoon past. Als ik foto's op m'n computer wil zetten dan e-mail ik de foto's via I-mode/I-mail. maar mijn camera met 128 mb geheugen kan ook maar iets van 200? en het kabeltje heb ik overigens al gevonden; 35 euro. nogal duur dus Reageren
Goliat Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Digitale camara's slaan foto's als ze die maken op als een hoger format. Het verschil in kwaliteit zorgt ervoor dat je minder foto's met een digitale camara kan maken dan met een camara van mindere kwaliteit die in een mobiel gebouwd is. @Ferre, er zijn wel degelijk kabeltjes voor je PC naar je telefoon, bluetuth en infararood kan ook wel maar dat duurt een stuk langer, daarnaast moet je een aantal dingen voor je PC kopen om dit te laten werken. Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 dusss 3 mb 0.3 megapixel= hoeveel fotos? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ik heb nog nooit gehoord dat je het geheugen van een telefoon kan uitbreiden. :$ Nou, het is zeer zeker mogelijk. In mijn Nokia 6230i zit daar onder de batterij een uitsparing voor een SD kaart, dus ik kan het wel uitbreiden, en het kan bij steeds meer telefoons. ontopic: Vraag even aan de medewerker of je het geheugen van de telefoon uit kan breiden d.m.v geheugenkaartjes. Ik verwacht zelf niet dat het kan op die telefoon, maar je weet immers maar nooit. Ik wens je veel succes Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Kabeltje hoeft echt niet zoveel te kosten. Op mijn Motorola L6 kon ik gewoon het kabeltje van de digi camera gebruiken. Het enigste wat k moest doen is Motorola Phone Tools downloaden. Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Kabeltje hoeft echt niet zoveel te kosten.Op mijn Motorola L6 kon ik gewoon het kabeltje van de digi camera gebruiken. Het enigste wat k moest doen is Motorola Phone Tools downloaden. Aan jou heb ik wat waar download ik motorola phone tools? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.