Jump to content

Packard Bell...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

ik heb weer eens een vraagje over een pc :ch:

ik hoor van verschillende mensen dat hun packard bell pc niet goed functioneert...

nu had ik een pc gezien... (een packard bell) en nu zit ik te denken... zal ik dit wel doen?

P.s. ik wil hem bij de Block kopen (in Veenendaal)

hier een paar links naar de specs van de pc:

>>KLIK<<

>>KLIK<< (PC ONTLEED)

Nogmaals mijn vraag:

Zal ik hier problemen mee krijgen?

Vertel ook wat jullie ervaringen zijn met packard bell (als je dat kan vertellen tenminste)

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:

Het is een goede PC, maar over het algemeen is passen deze PC's toch in het rijtje Dell(enorme troep)

Teneerste krijg je de CDtjes van de geïnstaleerde drivers(incl het besturings systeem windows) er niet bij, heb je problemen dan ben je eigenlijk compleet machteloos en moet je dus naar de winkel om 'm 2 weken terug naar de fabriek te sturen voor reparatie's, wat vaak ook nog een simpel probleem betrefd maar wat je zonder de benodigde software niet kon oplossen.

Eigenlijk zou ik de gok niet wagen, ik heb zelf een PC laten bouwen alles zit er per onderdeel in naar m'n eigen wens. Dit zou je ook kunnen doen maar ik weet niet of je wel zo'n winkel in je buurt hebt, dan zou ik toch maar gewoon voor deze PC kiezen, kijk het is maar of je geluk hebt. Ik ken veel mensen die negatief zijn over Packerd Bell, maar mijn zusje heeft er eentje en ondanks dat ze maar een 2.0 Ghz processor heeft en een 64 MB Grafische kaart zijn er zat games die ze kan spelen zonder echte problemen.

Ik zou dus maar voor deze PC gaan, denk er wel bij na dat als er problemen ontstaan dat je dan wel afhankelijk bent van de winkel en de garantie periode.

Succes met je beslissing. :)

Bedankt voor de info ;) ik denk dat ik dan toch maar deze pc ga kopen:

HP Pavilion M7480 (klik hier voor de specs)

Of is HP ook geen goede keuze?

(de specs van de pc zijn slechter dan die van de packard bell maar misschien toch betrouwbaarder)

Verkrijgbaar bij de BCC Of Modern

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:

Koop geen merken zoals Dell, HP, Compaq ( is van van hp) enz.

Deze gebruiken vaak eigen stuff, soort van huismerk dus, waar sommige hardware niet mee compatible is en waar dingen weggelaten zijn.

Bijv. Om mijn 6600GT te laten draaien met een AMD moet ik iets uitschakelen in de bios alleen bij de BIOS van compaq is dit niet mogelijk. In deze bios staat alleen het broodnodige.

Neem dus een zelfbouw pc of een complete pc (merkloos).

Geplaatst:

maar als je (laten we zeggen een Packard bell pc) koopt... en daar gewoon games op speelt en hem normaal gebruikt... is packard bell dan alsnog geen goede keuze?

maar als je (laten we zeggen een Packard bell pc) koopt... en daar gewoon games op speelt en hem normaal gebruikt... is packard bell dan alsnog geen goede keuze?

Jawel. Het is wel zeker wel een goede keuze, maar zoals Mania zegt is er een kans(hoeft niet altijd te zijn) dat je als je wilt gaan upgraden sommige dingen gewoon niet (goed) werken. Maar volgens mij is dat toch nu toch nog niet nodig :sigaar:

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:

Ok bedankt... dan ga ik gewoon voor die pc! ;)

ik ben niet super slim met computers... ik kan alleen het register bewerken en dat soort dingen... dus dat zal geen probleem zijn... een paaar goede back ups en klaar is kees :D

Geplaatst:

Wat je trouwens ook kunt doen is zelf een pc samenstellen bij Alternate, voor een zacht prijsje zetten hun hem dan ook in elkaar dus als je toch zelf wilt kiezen maar geen ervaring met zelfbouw hebt is dit ook een goede keuze.

Geplaatst:

Mijn PC is ook onderdeel voor onderdeel gekocht,

ik heb namelijk ook niet echt een merk zoals, HP of Dell.

Als je die PC koopt zou het beter zijn om er een cd van

Windows bij te hebben, omdat als je pc herinstalleerd moet

worden kan je dat altijd doen. ;)

Geplaatst:

ja... dat zal ik vragen ;)

hij is bij block te koop.. anders heb ik nog wel een alternatief van HP

Geplaatst:

Ik heb ook een Packard Bell en die functioneerd top! Mooi beeldscherm erbij. HP is ook niet slecht, men pa heeft een HP, allebij werken ze goed. Mooi design erook nog bij! wat ik je zou afraden:

- Dell

- Paraditget

- Aldi

Dat is gewoon troep en moet je niet nemen.

Geplaatst:
ja... dat zal ik vragen ;)

hij is bij block te koop.. anders heb ik nog wel een alternatief van HP

Die krijg je waarschijnlijk niet, Windows en Drivers zijn al voorgeïnstaleerd en worden daarom niet bijgeleverd. :-(

- Aldi

Dat is gewoon troep en moet je niet nemen.

Even voor de duidelijkheid, PC's uit de Aldi zijn helemaal geen troep. Velen zeggen dat, maar weten niet eens welke PC's ze er verkopen. Mijn papa heeft ook een Laptop van de Aldi, en die werkt helemaal perfect ! De videokaart, processor en andere dingen zitten allemaal goed. Het is gewoon één grote vooroordeel. Ik kan zo ook zeggen "Packard Bell" PC's zijn troep, terwijl ik er nog nooit één gebruikt heb van dat merk. Maarja, moet jij weten.

En om op je vraag te antwoorden. Ik zou gewoon zélf je PC samenstellen, dan heb je precies de dingen die je wilt. Ook heb ik gemerkt dat beide PC's een Dual Core processor hebben. Dit schijnen niet zo goede te zijn, tenzij je vaak 2 zware dingen tegelijk gebruikt dacht ik. Je PC zelf samenstellen is gewoon het beste, want dan heb je wat het best bij je past, bijvoorbeeld als je graag TV en andere dingen op je PC wil hebben neem je Windows Media Center, enz.

Nog veel succes!

Ps: Reacties via PB, graag.

Velaro. :cya:

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...