Advancegta Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 - AldiDat is gewoon troep en moet je niet nemen. Even voor de duidelijkheid, PC's uit de Aldi zijn helemaal geen troep. Velen zeggen dat, maar weten niet eens welke PC's ze er verkopen. Mijn papa heeft ook een Laptop van de Aldi, en die werkt helemaal perfect ! De videokaart, processor en andere dingen zitten allemaal goed. Het is gewoon één grote vooroordeel. Ik kan zo ook zeggen "Packard Bell" PC's zijn troep, terwijl ik er nog nooit één gebruikt heb van dat merk. Maarja, moet jij weten. En om op je vraag te antwoorden. Ik zou gewoon zélf je PC samenstellen, dan heb je precies de dingen die je wilt. Ook heb ik gemerkt dat beide PC's een Dual Core processor hebben. Dit schijnen niet zo goede te zijn, tenzij je vaak 2 zware dingen tegelijk gebruikt dacht ik. Je PC zelf samenstellen is gewoon het beste, want dan heb je wat het best bij je past, bijvoorbeeld als je graag TV en andere dingen op je PC wil hebben neem je Windows Media Center, enz. Nog veel succes! Ps: Reacties via PB, graag. Velaro. er was wel een aldi pc, die bijzonder veel lawaai maakte. net zoveel als een stofzuiger. zag ik op www.trosradar.nl vordeel is natuurlijk wel dat aldi heel goedkoop is Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Die hadden wij. Maar, de mensen van de Aldi geven het geld zonder problemen terug. En van dat geld hebben we de nieuwere versie gekocht en die werkt super goed! Geen kabaal en de specs zijn supergoed! @Velaro: Goed gezegt. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 - AldiDat is gewoon troep en moet je niet nemen. Even voor de duidelijkheid, PC's uit de Aldi zijn helemaal geen troep. Velen zeggen dat, maar weten niet eens welke PC's ze er verkopen. Mijn papa heeft ook een Laptop van de Aldi, en die werkt helemaal perfect ! De videokaart, processor en andere dingen zitten allemaal goed. Het is gewoon één grote vooroordeel. Ik kan zo ook zeggen "Packard Bell" PC's zijn troep, terwijl ik er nog nooit één gebruikt heb van dat merk. Maarja, moet jij weten. En om op je vraag te antwoorden. Ik zou gewoon zélf je PC samenstellen, dan heb je precies de dingen die je wilt. Ook heb ik gemerkt dat beide PC's een Dual Core processor hebben. Dit schijnen niet zo goede te zijn, tenzij je vaak 2 zware dingen tegelijk gebruikt dacht ik. Je PC zelf samenstellen is gewoon het beste, want dan heb je wat het best bij je past, bijvoorbeeld als je graag TV en andere dingen op je PC wil hebben neem je Windows Media Center, enz. Nog veel succes! Ps: Reacties via PB, graag. Velaro. er was wel een aldi pc, die bijzonder veel lawaai maakte. net zoveel als een stofzuiger. zag ik op www.trosradar.nl vordeel is natuurlijk wel dat aldi heel goedkoop is Koop hem dan niet als hij zoveel lawaai maakt. Dat kun je zo van tevoren in de specs zien. Maar Plippop wat ga je nou (niet) doen? Reageren
ikt Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Nee, je ziet het niet aan de specs, mijn PC maakt ook t*ring herrie Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Nee, je ziet het niet aan de specs, mijn PC maakt ook t*ring herrie Zie je wel, kijk naar de koeler staat vaak het aantal Db bij en anders zoek je het zo op. Reageren
ikt Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Dat bedoel ik niet, bij normaal werk hoor je ook bijna niets, maar bij converteren/transcoderen krijg je erg veel herrie. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik krijg waarschijnlijk een hp pavilion m7480... die is vrij goed... en bij de block 950 euro (afgeprijst vanaf 1000) link met de specs: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF...2-72681773.html ziet er vrij goed uit hé? Ik ga geen packard bell kopen... veel te veel rompslomp... je moet ook eerst je hele pc binneste buiten keren als je wilt dat de pc een adsl modem hetkent Hp is daar in tegen veel beter en bied betere service... het nadeel van kant en klare pc's is dat er geen windows cd bij zit. er word een image gemaakt van de harde schijf en die word dan op een verborgen partitie gezet. er is wel een mogelijkheid om een eigen herstel cd te maken. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik krijg waarschijnlijk een hp pavilion m7480... die is vrij goed... en bij de block 950 euro (afgeprijst vanaf 1000)link met de specs: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF...2-72681773.html ziet er vrij goed uit hé? Ik ga geen packard bell kopen... veel te veel rompslomp... je moet ook eerst je hele pc binneste buiten keren als je wilt dat de pc een adsl modem hetkent Hp is daar in tegen veel beter en bied betere service... het nadeel van kant en klare pc's is dat er geen windows cd bij zit. er word een image gemaakt van de harde schijf en die word dan op een verborgen partitie gezet. er is wel een mogelijkheid om een eigen herstel cd te maken. OF het ligt aan mij of er geen geen GFX-kaart in? Reageren
Johan O. Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 - ParaditgetDat is gewoon troep en moet je niet nemen. Waarom is paradigit troep dan? Ik heb er zelf een pc in elkaar laten zetten. En ik heb er nooit problemen mee gehad in de afgelopen 3 jaar... Alleen de videokaart ging kapot, maar ik kon een andere uitzoeken met €65,- korting. (Me oude videokaart was toen maar €65,-) Dus heb je goede argumenten? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik krijg waarschijnlijk een hp pavilion m7480... die is vrij goed... en bij de block 950 euro (afgeprijst vanaf 1000) link met de specs: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF...2-72681773.html ziet er vrij goed uit hé? Ik ga geen packard bell kopen... veel te veel rompslomp... je moet ook eerst je hele pc binneste buiten keren als je wilt dat de pc een adsl modem hetkent Hp is daar in tegen veel beter en bied betere service... het nadeel van kant en klare pc's is dat er geen windows cd bij zit. er word een image gemaakt van de harde schijf en die word dan op een verborgen partitie gezet. er is wel een mogelijkheid om een eigen herstel cd te maken. OF het ligt aan mij of er geen geen GFX-kaart in? Ooh jawel... die hebben ze niet op de site gezet... ff een link geven van een andere site waar het wel op staat. hier de link: http://www.beslist.nl/computers/d000029535...AA%23ABH_).html maar ik heb echter 1 vraag... Er staat: Grafische processor/leverancier: NVIDIA GeForce 7300 LE TurboCache dat 256 MB ondersteunt Grootte geïnstalleerd videokaart: 64 MB Betekent dit dat je eerst heel omslachtig moet doen om die GeForce Videokaart te krijgen? of heeft die kaart standaart dat geheugen? of hoe zit dat? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Turbocache , Turbocache snoept van je RAM geheugen. Niet nemen dus. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Maar aan 768 mb intern geheugen heb je toch wel genoeg? want het snoept 256 mb of 64 mb weg Bewerkt: 3 juli 2006 door plippop Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ooh jawel... die hebben ze niet op de site gezet... ff een link geven van een andere site waar het wel op staat.hier de link: http://www.beslist.nl/computers/d000029535...AA%23ABH_).html maar ik heb echter 1 vraag... Er staat: Grafische processor/leverancier: NVIDIA GeForce 7300 LE TurboCache dat 256 MB ondersteunt Grootte geïnstalleerd videokaart: 64 MB Betekent dit dat je eerst heel omslachtig moet doen om die GeForce Videokaart te krijgen? of heeft die kaart standaart dat geheugen? of hoe zit dat? Volgens mij betekend dat je er videokaarten van 256 MB in kan doen, maar degene die erin zit als je de pc koopt 64 Mb is. Sorry als het fout is. Mvg Flitskikker Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 huh? nu snap ik er niets meer van! dus er zit een zeer slechte onboard videokaart volgens jou in... en die Nvidea moet je nog kopen ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.