ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Bewerkt: 30 juni 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Mooi werk Ik vind het tof dat je de moeite hebt gedaan om van iedere HP een screen te maken. Ik hoop dat de HP's van Staunton en Shoreside snel volgen . (mijn post staat nu een beetje in de weg zeker?) Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Mooi werk! hopelijk kunnen veel spelers hiervan gebruik maken Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Goed werk heb nu nog twee gevonde heb er al 96(iets van 50 maar zelf gevonden) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Prachtig werk, ASPHALT. Ik moet nog beginnen met de hidden packages, dus dit zal goed van pas komen. Mijn complimenten. Reageren
Samurai Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 KUTGW! En als je iemand nodig hebt die Staunton of shoreside vale doet, here i am! Reageren
mc weslo Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 top dat je het erop zet kom ik verder Reageren
VforV Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Zie nu ook WikiGTA (Portland Packages). De screens van Staunton Island en Shoreside Vale komen er zo snel mogelijk bij (reeds gemaakt, nog niet gemerkt met het logo). Reageren
damesien Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 yow ik heb mij vandaag ingeschreven op dit forum en de eerste keer da ik da doe.Ik heb een vraagje of niemand hiddenpackage 13 in Staunton Island weet liggen? Ik heb mij al gek gezocht achter dit item maar dus nog niet gevonden. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Welke hidden Pack bedoel je maak eens een kaartje of wijs hem op Deze kaart eens aan ? ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.