Flitskikker Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Oké, zoals jullie wel weten maak ik mijn designs met powerpoint. Dus dacht, laat ik er eens een tut over maken. Ik ga jullie leren hoe je zo'n sig moet maken (althans, dat probeer ik): Misschien niet zo mooi ( ) maar het is toch om het een beetje te leren. Dit is mijn EERSTE tutorial sinds ik hier ben, dus niet te hard afkraken . De tut is een PowerPoint presentatie die je hier in een zipje kun downloaden: Klik In dat zipje zitten ook een aantal lettertypen (Segoe UI / Segoe Condensed) die je EERST in de map C:/WINDOWS/Fonts moet zetten voordat je de presentatie gaat bekijken. Wel het zipje uitpakken! Je start de presentatie dmv te dubbelklikken op het bestand tut1.pps. Je bestuurd de presentatie met je pijltjestoetsen of je klik met de muis, switchen kan met Alt+Tab, afsluiten doe je door op Esc te drukken. Hier kun je de tut op m'n site vinden (plaatjes): Klik Succes! Post ook wat tips en natuurlijk je eigen creatie. Mvg Flitskikker Bewerkt: 11 april 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 het is misschien heel simpel, maar het is wel erg mooi hoor! ik zal morgen ff hem bekijken en hem maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 Lol man , je bent zot dat je dit met PW doet KUTGW; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 Wat is PW ook al weer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 Wat is PW ook al weer? umh bij ons op school staat dat bekend als ''proefwerk'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 Een (blijkbaar) mislukte afkorting van PoWerpoint. Afkorting is dus PP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 Goede tutorial! Powerpoint is een goed alternatief voor photoshop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 het is mij ook gelukt: mooie Tutorial,hij is van mij niet zo mooi geworden maar ik ben blij dat het is gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 Mooi dat het gelukt is mattiejj. Kun je hem posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Nou hier is ie.Wel wat met wordart en kleuren gespeeld Krijg hem niet groter! Bewerkt: 3 juli 2006 door ICE BANANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2006 Heb je wel goed ingezoomd, ICE BANANA? BTW: Hier kun je de tut op me site vinden (plaatjes): Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 goed uitgelegde Tut Flitskikker ik stond me ogen uittekijken wat je wel allemaal kan met Powerpoint ik wist niet eens dat je een Zon kon maken met PowerPoint nou ja hier is de mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 Heb je wel goed ingezoomd, ICE BANANA? BTW: Hier kun je de tut op me site vinden (plaatjes): Klik Leg dat eens uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Heb je wel goed ingezoomd, ICE BANANA? BTW: Hier kun je de tut op me site vinden (plaatjes): Klik Leg dat eens uit? je kan inzoomen om op dit knopje te klikken en dan de nummer selecteren, die vind je bovenin de balk. maak dan de juiste groote en dan klik je op print screen op je toetsen bord succes nog Bewerkt: 4 juli 2006 door nick11123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 THX btw heb een nieuwe : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.