Jump to content

het slechtste voertuig


medion

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • medion

    3

  • Baffie

    2

  • X-Qyeh

    2

  • Swedish Power

    2

Hermes is juis een hele chille bak.

De auto die echt lelijk en lanzaam is zijn deze :

Perenenial

Manana

Esperanto

Bobcat

Dat zijn ze.

De Beste autos zijn:

Cuban Hermes

Gang Burrito

Sentinel

Sentinel XS

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een hekel aan de Stallion in GTA: VC. Hij ziet er mooi uit, maar hij heeft totaal geen grip en slipt voortdurend. Ik vind het echt een irritant verhikel.

Ook vind ik de Perennial irritant, niet alleen lelijk, maar verschrikkelijk sloom. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een auto waar ik een grote hekel aan heb is de Oceanic. Deze auto is erg lelijk qua vormgeving. Bovendien vind ik ook dat die auto erg traag is en bij slecht weer heb je helemaal geen grip met deze auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik de auto's in Vice City bijna allemaal goed. Ze hebben een goede wegligging, en zien er mooi uit. Mede mogelijk omdat ik van auto's en muziek uit die tijd hou. Alleen de Perennial vind ik een beetje té sloom, en dat is irritant. Maar de Oceanic vind ik juist wél goed, en slipt in mijn geval haast nooit, ook niet in slecht weer.

Wel pakken de vrachtwagens zoals in San Andreas en GTA 3 nogal grote bochten, waardoor je toch wel een paar seconden op het ander baanvak komt. Soms wel lastig, maar niet erg als er weinig verkeer is. Ook een paar andere auto's vind ik niet zo denderend, maar daar kan ik nu niet echt opkomen. Tevens rij ik juist wél graag rustig, in tegenstelling tot de meesten van jullie. Ik hou ervan om eens rustig door de straten van Vice City te cruisen, terwijl ik lekker van het spel geniet en me aan de verkeersregels houdt.

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de auto's met zo'n BMW vorm lelijk

en ten tweede zo komen amper vooruit. :duh:

En de Ambulance en de Pony vind ik helemaal niks.

De Ambulance valt in elke bocht om. En de Pony is

niet vooruit te branden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik 1 van de weinigen ben, maar:

Banshee! dat ding heeft (vind ik) een vormgeving van niets, het is net een grote l*l en hij rijd (naar mijn idee) ook bagger. ik rijd nog liever in een manana

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...