Jump to content

het slechtste voertuig


medion

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • medion

    3

  • Baffie

    2

  • X-Qyeh

    2

  • Swedish Power

    2

Dat lijkt me duidelijk. De perenial. Hij is lelijk, rijd langzaam, en past niet bij de wijken van Vice City. Ook kom je hem nog eens ontzettend vaak tegen.

Bewerkt: door Pete-R
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op dit gebied ben ik het met Velaro en schno009 eens.

Ik houd er ook van om gewoon rustig door de stad te rijden, op z'n tijd. Maar soms is scheuren ook wel vetjes. ;) En wat betreft de Banshee: Een vreselijke auto. Een sportwagen met nét niet de snelheid die je graag zou willen en niet echt een mooi uiterlijk, vooral de motorkap; die is té groot.

Ciao! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit gebied ben ik het met Velaro en schno009 eens.

Ik houd er ook van om gewoon rustig door de stad te rijden, op z'n tijd. Maar soms is scheuren ook wel vetjes. ;) En wat betreft de Banshee: Een vreselijke auto. Een sportwagen met nét niet de snelheid die je graag zou willen en niet echt een mooi uiterlijk, vooral de motorkap; die is té groot.

Ciao! :cya:

haha, silkoewi, dan heb ik in ieder geval wel een oplossing over het uiterlijk van de banshee.

Een nieuwe mod voor de banshee, ik heb hem in een lambo veranderd. Ziet er wel aardig uit, niet te aso.

Want daar hoe ik niet van.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...