DenkaanHenk Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 De Greenwood rijd voor geen meter dat ding. Reageren
ingiemmm Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 - De stallion - de manana Egt vervelende auto's Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ocainc ik vermijd die wagen steeds Reageren
kimaska Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik vidt de oceanic ook een irritant voertuig vanaf je een te scherpe bocht durft te nemen vliegt hij overkop Reageren
schaff jr. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Mijn top 3 van slechte auto's in VC: 3:walton 2:Manana 1:Perennial Reageren
HARDCORE_NL Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 perrenial egt een kut wagen en die klere faggio vin ik oowk errug kut heb hem gelukkig met een mod vervangen door een vette scooter egt bruut dingetje en ik vin de sabre turbo ook niej lekker rijden dus heb ik maar vervangen door ferrari enzo ambulance rijdt wel chill je moet het alleen lere Reageren
Phate Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Eigenlijk maakt het me niet uit hoe een auto eruit ziet, maar de Hermes is echt zó lelijk... En hij gaat nog eens heel erg traag ook. Nee, als ik toevallig een Hermes tegenkom pak ik altijd m'n RocketLauncher. ^^ Reageren
PsY Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik heb een echte hekel aan virgo en esperanto.. je neemt een bocht een ze slippen een hele toer zodat je achteruit moet rijden en draaien en als je dan sterren hebt.... Reageren
gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ik de oceanic die maakt gek geluid en is sloom. Reageren
cactusdildo Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Oceanic vindt juist vet mooi, maar de stalion is net een mislukt sportwagen die de concurentie niet aan kan met de banshee of met cheeta ofzow Reageren
Ferre Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Als ze maar lekker (snel) rijden en een beetje lekker sturen. Ookal zien sommige er volgens jullie niet uit, ze rijden prima. Met de Oceanic en Hermes bijvoorbeeld heb ik helemaal geen probleem mee. Sommige vragtwagens daarin tegen wel, de Boxville (en die Mr. Woopie!!) is ubersloom, nogal irritant. Of de Blista Compact, ziet er heel saai en gewoontjes uit, alleen het is een snelle wagen en een fijne stuurgevoeligheid. Op mijn 'blacklist' staan dus: - Alle vrachtwagens - Mr. Whoopie Reageren
JoV Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Dit is mijn top 3: 1. Perennial 2. Oceanic 3. Pony Ik vind dat ze ook snel moeten rijden en gewoon dat je ze goed onder controle hebt. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 de perrenial is de aller slechtste die ook heb gezien Reageren
DdJDean Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 ik vind de Idaho in VC en gta III hij rijd langzaam, kan niet remmen en slipt veel.. ook de perenial is zo'n auto en de esperanto heeft geen remmen.. ook alle busjes zijn stom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.