commando Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 uiterlijk: Boxville besturing: VCN Maverick maar voor de rest maakt het mij niet erg uit wat voor auto als hij maar rijd . COMMANDO Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 De perrenial Omdat ie zo sloom is en er niet ziet zo lelijk De Ambulance Die vliegen bij elk GTA zo snel over de kop wel dom want een Ambulance moet snel zijn Reageren
M4X Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 De perrenialOmdat ie zo sloom is en er niet ziet zo lelijk De Ambulance Die vliegen bij elk GTA zo snel over de kop wel dom want een Ambulance moet snel zijn Mee eens. Met de perrenial kom je geen meter voorruit, en zelfs m'n oma zou een hipper model willen. Ik vind het wel leuk dat dit soort autos ook in het spel zitten, maar hierbij vind ik de perrenial de slechste auto van vice city Reageren
Swedish Power Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 perrenial Gewoon ik vind ook geen mooie auto rijdt niet snel Reageren
Jorair Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 al die trage vans en auto's met slome handling aah, ik walg er gewoon van Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 de oceanic en de faggio ofzo (die scooter) vind ik echt slecht! :td: Reageren
Baffie Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Wanneer is een voertuig eigenlijk slecht, slechte controle, uiterlijk, snelheid, accleratie, kapotgaansnelheid, vindbaarheid? Mijn minst-favoriete is nog altijd de Boxville, vierkante doos op wielen met (nog) geen enkele functie in VC, komt nog bij dat er geen snelheid in zit, de controle over nergens gaat, hij niet op kan trekken, en je hem maar op één plek in de stad vindt, namelijk een plek waar gewerkt wordt... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) De perrenial, Is veel te licht, Als je er mee door een bocht gaat kan hij zo op zn zij vallen. Een scootmobiel trekt volgensmij nog sneller op dan de perrenial, en de auto is oerlelijk. hij staat dus op mijn nr 1. 2. elegant, Je ziet hem veel te veel rijden, je zit er dus vaak in als je ff snel ergens een auto wilt jatten. En hij rijd absoluut niet fijn. 3. Traktor, Langzaam, veel te scherpe bochten. Bewerkt: 25 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Baffie Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Het gaat hier om voertuigen uit VC, de Elegant en de Tractor zitten niet in VC, misschien idee voor het slechste SA-voertuig-topic. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 2. elegant, Je ziet hem veel te veel rijden, je zit er dus vaak in als je ff snel ergens een auto wilt jatten. En hij rijd absoluut niet fijn.3. Traktor, Langzaam, veel te scherpe bochten. Dit zijn 2 voertuigen uit San Andreas, en kunnen dus moeilijk gezien worden als 2 van de slechtste voertuigen uit Vice City...Het is al een tijdje geleden dat ik Vice City echt heb gespeeld, maar ik kan me nog herinneren dat ik altijd een ongelooflijke hekel had aan het kleine langzame autootje, de Manana. Ik vind eigenlijk dat de Manana de titel 'auto' niet mag dragen: Wat mij betreft kan het beter een 'trapauto' genoemd worden... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 WOEPS!!! verkeerd gezien, Dan word het: 1. Boxville 2. Perrenial 3. Vcn Maverick Boxville: Lelijk, te groot, lomp, sloom, enzevoorts. perrenial: Zie 3 posts terug Vcn Maverick: Erg lomp, Komt nouwelijks vooruit, en slaat snel over de kop. Reageren
Blink Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Het allerslechtste voertuig uit Vice City dat moet toch wel de Oceanic zijn. Het is een rammelbak, rijd voor geen meter en er zit geen vaart in. Slechte auto vind ik Reageren
Preddy Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Perennial vind ik in elke GTA er bagger rijden, en verdient in mijn ogen deze titel. Reageren
Dageraad Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Perennial (spreekt voor zich) Infernus (Vind ik niet relaxed rijden) Busjes en ambulance (vallen zo snel om) Reageren
BigM Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Idd de manana ik ook Te sloom te lelijk te verveelende besturing Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.