Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Helaas, Deze zijn nergens te vinden. Je kunt ze wel bemachtigen door bijv. politie achter je aan te krijgen. Maar dan moet je wel snel zijn anders ben je zo dood :cab:. Of gebruik een Carspawner. Ik heb zelf een hele fijne. Ik upload zo wel even.

SD

Edit: Hier is een Downloadlink: Klik

Bewerkt: door SilverDust

Sorry SilverDust, de FBI truck en de SWAT krijg je niet achter je aan als je een hoog wanted level hebt (veel sterren). Erger nog, de FBI truck word helemaal niet gebruikt in het spel. Hij zit er alleen maar in. De SWAT word ook maar in een missie gebruikt (dan kan je hem stelen en de missie heet "end of the line"). Je kunt ze dus alleen maar krijgen door een carspawner. Maar dit zal ook niet werken als je je spel hebt geüpdate of met V.2 er al op. Dan moet je hem downgraden.

Nickonly

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Je kunt deze voertuigen ook spawnen met de n00bmode v2. Dit is een trainer waarmee je alle voertuigen kunt spawnen, oneindig health en allerlei andere leuke dingen mee kunt doen.

Deze trainer kun je downloaden van gtagames.nl; -->hier<--- namelijk.

Er zit een Nederlandse readme bij, het installeren gaat automatisch. Allemaal heel erg makkelijk dus.

Geplaatst:

Kan je tijdens de missie ''end of the line'' eigenlijk niet gewoon met die SWAT auto naar je garage gaan en dan met en andere auto die muur open breken?

Geplaatst:
Kan je tijdens de missie ''end of the line'' eigenlijk niet gewoon met die SWAT auto naar je garage gaan en dan met en andere auto die muur open breken?

Nee, dat kan volgens mij niet. Het enigste wat je dan kan doen is de SWAT pakken, deze in je garage zetten, en daarna doodgaan, zodat de missie failed is. Dan zal de SWAT in je garage blijven staan. Het is dan wel makkelijk als je een date hebt met Katie Zahn, omdat je dan je wapens niet kwijt raakt.

Geplaatst:

Er zijn wel mods voor waarbij ergens een fbi truck en een swat tank ergens staan. Ik heb hem, als je wilt stuur ik hem ff op!

Geplaatst:

In dit topic heb ik vandaag even een 100% savegame van mij geupload, daarbij staat een S.W.A.T. tank in je garage, tevens staat er nog een getunde Flash in die ik voor de Pimp My Ride contest heb gebruikt. De FBI-Truck zal je zelf nog even moet krijgen, dit kan makkelijk met N00bmod of een andere trainer. Je kan ook de onsterfelijkheids cheat doen (BAGUVIX) En dan de FBI achter je aan laten komen, daardoor kan je makkelijk een FBI Truck pakken en deze snel in een garage zetten, je zult niet onmiddelijk dood geschoten worden door de FBI gastjes.

Succes.

Nee, dat kan volgens mij niet. Het enigste wat je dan kan doen is de SWAT pakken, deze in je garage zetten, en daarna doodgaan, zodat de missie failed is. Dan zal de SWAT in je garage blijven staan. Het is dan wel makkelijk als je een date hebt met Katie Zahn, omdat je dan je wapens niet kwijt raakt.

Makkelijker = Steel de S.W.A.T. beuk de muur en rij naar binnen en rij de Balla's plat. rij nu terug naar je save-house en zet hem in je garage en steel nu een andere auto en rij terug naar Big Smoke's Crack Palace. Voltooi nu de missie

ASPHALT :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

ik heb ook gehoord dat je de muur in de missie the end of line kan vernietigen met een granaat of een bom

ik heb ook gehoord dat je de muur in de missie the end of line kan vernietigen met een granaat of een bom

Ja, je hebt volgens mij ook niet perse die SWAT truck nodig om de muur kapot te maken. Je kan de muur bijvoorbeeld ook kapot maken met granaten, een rocket Launcher, of met Remote Satchtel Explosives allemaal zware wapens die veel schade aanrichtten, normaal gesproken zou de muur dan kapot moeten gaan natuurlijk. Al is het een kleine moeite om even de truck te pakken en door de muur te rijden.

Tenminste het lijkt me logisch dat je met deze wapens de muur kapot kan krijgen, hoeft natuurlijk niet perse aangezien ze in de missie ook speciaal de truck aanduiden.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
De FBI-Truck zal je zelf nog even moet krijgen, dit kan makkelijk met N00bmod of een andere trainer. Je kan ook de onsterfelijkheids cheat doen (BAGUVIX) En dan de FBI achter je aan laten komen, daardoor kan je makkelijk een FBI Truck pakken en deze snel in een garage zetten, je zult niet onmiddelijk dood geschoten worden door de FBI gastjes.

Zoals ik al zei, krijg je GEEN FBI-Truck achter je aan als je 5 sterren hebt, alleen maar een FBI Rancher en wat heli's! Die FBI-Truck word helemaal niet in het spel gebruikt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...