Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je nog een mod ervoor zoekt, Deze mod vervangt een paar andere overheidsvoertuigen door de FBI Truck, S.W.A.T Tank en de Andromada. Of deze mod: Klik. Lees de informatie bij de link even.

SD

Geplaatst: (bewerkt)

silverdust hoe moet je die mod eigenlijk instaleren :?:?:?

vertel het me en ik zal u ewig dankbaar zijn _O__O__O__O__O_

het is niet meer nodig :):)

Bewerkt: door robi

Ik ben geen Modder, Ik heb alleen Gemodde auto's ingame. Normaal gebruik ik voor het installeren van een auto de SAMI. Maar die werkt niet bij deze mods. Ik verwijs je anders wel even naar het Modding Help Forum. Anders lees het ReadMe nog even.

SD

Modding Help Forum

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

Ik ben geen Modder, Ik heb alleen Gemodde auto's ingame. Normaal gebruik ik voor het installeren van een auto de SAMI. Maar die werkt niet bij deze mods. Ik verwijs je anders wel even naar het Modding Help Forum. Anders lees het ReadMe nog even.

SD

Modding Help Forum

het is niet meer nodig :)

wat ik wel nog wil zeggen is : in de readme staat om de SWAT vast te krijgen moet je eits met een towtruck doen , zo lukt het maar het duurt wel langer . als je er op schiet (op de SWAT ) dan loopt normaal gezien het mannetje weg vermoordt hem en de SWAT is van jou. 8)

silverdust hoe moet je die mod eigenlijk instaleren confused2.gif confused2.gif confused2.gif

Eerst moet je die 2 pakjes downloaden en met Winrar openen, Winrar kan je op Winrar.nl downloaden, eenmaal geopend zie jij bij de USADVM mod het bestandje vehicles.ide, deze moet je in de Data folder van GTA SA plaatsen (Deze Computer --> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> Grand Theft Auto San Andreas --> Data. Dat bestandje bevind zich daar al, maar die is een aangepast, je moet de andere dus overschrijven. (Het is handig om het orginele vehicles.ide te bewaren in een andere map zodat je dat bestandje altijd nog terug kan zetten.

Bij v2hiddencars, doe je hetzelfde maar dan bij het bestandje cargrp.dat.

Zoek daarna de auto's op!

Veel plezier en succes ;)

EDIT: ow het is niet meer nodig, ik had de post al open staan toen je dat heb gepost/gedit.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Nee die heeft hij niet, De legerboot heeft ook een geweer op de boot maar die kan je ook niet gebruiken. Dus als er een geweer op de FBI Truck zou zitten zou je he niet kunnen gebruiken. Misschien wel met een mod. But now to the point, Er zit geen geweer op :N.

SD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...