Jump to content

a het opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

na het opstarten van gta krijg ik geen hoofdmenu maar een zwart scherm met een cursor. ik heb het al eens eerder ge-installeerd gehad en toen deed hij het gewoom goed. ik heb de .set file al weg gehaalt, gescant voor spyware enz.

iemand nog een idee

de spec's kunnen het niet zijn want zoals ik al zij werkte hij al eerder

Geplaatst:

Herisntalleer je SA. Update je drivers. Klinkt raar, maar is waar (( :puh: )) Ik had dit ook (eigenlijk iets ergers, waarvan mijn hele PC crashte) ik had toen mijn audiodrivers geüpdate en nu loopt SA weer als een zonnetje :D

Misschien moet je je beide dingen upgraden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi guy's,

ik heb een klereprobleem.

ik heb GTA san andreas gedownload met azareus.(duurde de hele dag)

als ik heb opstart krijg ik wel de voorfilpjuhs maar daarnaa een zwart scherm met een cursor ik heb die anti hot cofee mod gedownload maar die helpt niet plz plz plz kan iemand helpen????

Geplaatst: (bewerkt)
Hoi guy's,

als ik heb opstart krijg ik wel de voorfilpjuhs maar daarnaa een zwart scherm met een cursor ik heb die anti hot cofee mod gedownload maar die helpt niet plz plz plz kan iemand helpen????

Hey Arvin, ik zie dat je nieuw bent. Dus hartelijk welkom. :cya: Op dit forum over GTA hebben we ook regels, in deze regels staat dat we niet over warez/illegale downloads mogen praten. Ik doe misschien wel me voor als een heilig boontje, maar helaas.. Ik wil het wel, maar helaas mag niemand jou helpen. Als je het spel koopt, dan heb je zeker garantie dat het werkt, en het kost 'slechts' 30 euro. Helaas, mogen we jou niet helpen. Veel succes ermee! :tu:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Hoi guy's,

Hey Arvin, ik zie dat je nieuw bent. Dus hartelijk welkom. :cya: Op dit forum over GTA hebben we ook regels, in deze regels staat dat we niet over warez/illegale downloads mogen praten. Ik doe misschien wel me voor als een heilig boontje, maar helaas.. Ik wil het wel, maar helaas mag niemand jou helpen. Als je het spel koopt, dan heb je zeker garantie dat het werkt, en het kost 'slechts' 30 euro. Helaas, mogen we jou niet helpen. Veel succes ermee! :tu:

Het probleem is nou ik had em aleen gedownload om en te teste ik wil em wel egt kopen maar ik ben bang dat als ik dat doe hij weer niet werkt ben ik 30 piek kwijt en GTA werkt niet.

en het is juist het coolste spel dat ik ken

Geplaatst:
Ja voor mij is 30 euro wel veel want ik ben pas 11 jaar en krijg niet veel zakgeld lol

Je kunt klusjes doen, autowassen in de tuin van de buren grasmaaien. Misschien mag je zelfs wel krantjes doen of krijg je vakantie geld. Als je dat geld opspaart ik denk dat je het dan wij snel bij elkaar hebt. Ik heb ook geen idee of je broertjes en/of zusjes hebt maar misschien kunnen jullie met zijn allen geld bij elkaar leggen om het spel te kopen.Tja, 30 euro is ook wel redelijk veel.

Je kunt er ook met je ouders over praten en vertellen dat je het spel graag wilt, maar het niet kunt betalen en het downloaden mislukt telkens enzovoort. Gewoon je ouders lief aan kijken. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...