ACID Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 eey, ik zoek een savegame voor America's Army ( zodat ik ermee online kan, ik wil geen singleplayer) besaat dit ? ik kan in ieder geval niks vinden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 eey,ik zoek een savegame voor America's Army ( zodat ik ermee online kan, ik wil geen singleplayer) besaat dit ? ik kan in ieder geval niks vinden Ik geloof dat AA een multiplayer spel is, en dat je er dus geen single player hebt. Enkel op de trainings missies na. Die missies moet je overigens allemaal doen, op een paar na om toegang te krijgen tot het online gebeuren. Je voelt hem vast al aan komen, inderdaad voor een multiplayer spel zijn er geen savegames. Je hoeft enkel de trainings 'missies' te voltooien, en die lijken mij niet zo moeilijk. Succes! Reageren
Backsmash Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 er zijn cheats die zouden helpen om het makkelijker te maken maar daar is inmiddels al weer tegen gegaan. je zult de missies moeten spelen om online te kunnen, en dat is een kwestie van proberen, proberen, proberen en dan lukt het opeens. bij de parachutisten missie heb ik heel lang vast gezeten en toen lukte het opeens. je zult dus moeten oefenen. als je iemand hem al uitgespeeld heeft, en je krijgt hem zo gek om hem zn account en password te laten vertellen kan je wel alles doen. je kunt ook vragen of iemand de missies voor je wilt doen, maar dan kan je tijdens online spel vast komen te zitten. Reageren
ACID Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) please hoe kan ik met anerica's army online spelen ? moet ik dan die trainingen doen ? en moet ik dat ene ook doen bij deployment ? of bestaat er een savegame ? EDIT: kan er iemand helpen met de training 250 tower ? als ik land kom ik te snel terecht en dan is de missie mislukt kan er iemand helpen om goed neer te komen ? Bewerkt: 5 juli 2006 door ACID Reageren
Dizcid Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Om te spelen hoef je alleen de basis training te doen dat zijn de eerste vier, als je meer levels wilt spelen moet je meer trainingen doen. Als je de 4 traingen heb gedaan klik je op deployment zoek dan een level uit (bijvoorbeeld bridge crossing) klik dan onder op deploy. Nu zie je servers staan zoek daar een uit en join. Het kan zijn omdat je voor het eerst speelt dat het even duurt want punkbuster moet geupdate worden (punkbuster is een anti cheat software). Reageren
ACID Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) de missie live jump lukt niet, kan er iemand helpen ? ik kan niet goed in de cirkel landen en ik heb hulp nodig bij die eerste medic training Bewerkt: 6 juli 2006 door ACID Reageren
ACID Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 sorry voor de dubbelpost maar er reageert nemand Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 http://www.americasarmy.com/gallery/index.php?id=10 Hier staat het goed uit gelegd. Reageren
ZOrange Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Blijven proberen. het is een simulatie, als je het niet kan dan is het zo. Ik zelf heb een account van 89 honour! En dat krijg je door goed te spelen, probeer al je trainingen te doen. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Mij lukte die live jump training ook pas na 20 keer. Je moet recht vooruit springen en alleen ff 5 sec hard naar voren gaan en daarna weer langzaam zweven, je land dan vanzelf precies in die cirkel. Veel succes Reageren
Goliat Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 de missie live jump lukt niet,kan er iemand helpen ? ik kan niet goed in de cirkel landen en ik heb hulp nodig bij die eerste medic training Ik weet niet waar je het over hebt maar om online te kunnen spelen moet je tenminste de Basistraining doen en daar de 4 onderdelen van, die staan op onderstaande screen. Voor sommige servers geldt dat je meer ervaring moet hebben om te verkomen dat noobs de server joinen die uit zijn op Team Killing. Maar goed er zijn zat servers die iedereen toelaten, het is gewoon even zoeken.. Bij de eerste 2 missies kan je niet veel fout doen, de 3e eigenlijk ook niet.. Alleen bij de laatste moet je zorgen dat je een GO bent, wanneer aan het aan eind van de training blijkt dat je een NO-GO bent dan dien je de training over te doen als je online zou willen spelen. Alle prestaties worden opgeslagen in je Personal Jacket. Reageren
erterer0 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Hier is een tip, doe de marksmanship missie zo goed mogelijk, dan mag je online snipers dragen Ik kom niet verder bij de 2de special forces missie, sluipen is tog wel moeilijk Bewerkt: 5 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.